شناخت نیاز بازار؛ عامل اصلی موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی
عضو کمیسیون تخصصی آموزش، پژوهش و ترویج سازمان ملی کارآفرینی کشور گفت: در کسب و کارهای اینترنتی اگر جامعه هدف، نیاز بازار را نشناسد و تخصص خاصی در این حوزه نداشته باشد، با شکست مواجه میشود. عضو کمیسیون تخصصی آموزش، پژوهش و ترویج سازمان ملی کارآفرینی کشور تاکید کرد: کسب و کارهای الکترونیکی قاعدتا اگر منطبق بر اصول باشد نه تنها به چرخه اقتصاد کمک میکند بلکه موجب سلامت و امنیت جسم و روان در شرایط بحران ناشی از کرونا میشود.
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات