تغییر نام و نشان تجاری ایران‌رنتر در سال جدید

تغییر نام و نشان تجاری ایران‌رنتر در سال جدید

این مجموعه که یک استارتاپ فینتکی در زمینه لندتک (استفاده از فن‌آوری برای ارائه تسهیلات) است، حالا پس از تغییر مدل کسب و کار از تغییر نام و نشان تجاری خود در سال جدید خبر داده‌. به گفته امیر حق‌رنجبر؛ مدیرعامل ایران‌رنتر: «قرار است نام و نشان ایران‌رنتر به کلی تغییر کند زیرا برند فعلی ما با مسیری که در آن هستیم هم‌خوانی ندارد.» وی اضافه کرد که این تغییر برند در راستای کمک به ساخت یک اکوسیستم لندتک در ایران و قدم نهادن در مسیر ارائه محصولات نوآورانه در زمینه تسهیلات مالی صورت میگیرد. ایران‌رنتر با تغییر در مدل کسب و کار در مسیری جدید قرار گرفت و تمرکز خود را از اجاره کالا، بر امکان خرید اقساطی از فروشگاه‌های آنلاین گذاشت و چشم‌انداز این مجموعه نیز پدید آوردن تحولی در نظام مالی و اعتباری است.

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

    منبع خبر

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه

    هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات