با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی انجام می‌شود؛ برپایی کارگاه‌ آموزشی فین تک در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی انجام می‌شود؛ برپایی کارگاه‌ آموزشی فین تک در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان

کارگاه دوم از مجموعه کارگاه‌های آموزشی فین تک که تحت عنوان رویداد FinWay در حال برگزاری است، در تاریخ ۱۸ مهر ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در کارگاه‌های آموزشی فین تک وضعیت فعلی و آینده فین تک در ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ همچنین در مورد چالش‌ها و فرصت‌های توسعه فین تک در ایران از نظر فعالان این حوزه بحث و تبادل نظر خواهد شد.
رویدادFinWay به عنوان رویدادی آموزشی در حوزه آموزش فناوری‌های مالی (فین‌تک) و در قالب ۱۰ کارگاه تخصصی در پاییز امسال در حال برگزاری است. این رویداد جامع آموزشی با معرفی و تشریح مفاهیم و عناصر مرتبط با حوزه فین‌تک، به معرفی و تحلیل پیشران‌ها و فناوری‌های محوری و نمونه‌کاوی کسب و کارهای مطرح فین‌تک در دنیا می‌پردازد و با تحلیل روندهای فناوری‌های مالی در جهان و ایران به تشریح فرصت‌ها و چالش‌های توسعه این حوزه در کشور خواهد پرداخت.
هدف از برگزاری این رویداد، معرفی جامع بخش‌های مختلف حوزه فناوری‌های مالی به شرکت‌کنندگان از گروه‌های مختلفی همچون دانشجویان، کارآفرینان، فعالان صنعت مالی، مشاورین، متخصصان و دیگر علاقه‌مندان است. شرکت‌کنندگان می‌توانند با شرکت در این رویداد با جدیدترین نوآوری‌ها و فناوری‌ها در حوزه خدمات مالی آشنا شده و توانایی و دانش خود را برای فعالیت در این حوزه ارتقاء دهند.
کارگاه آموزشی این رویداد شامل کارگاه‌های جامعFinTech ، BankTech، PayTech، WealthTech، LendTech، CryptoCurrency، PFM و RegTech می‌شود. علاوه بر این در طول رویداد، ضمن آموزش هر کدام از مباحث، شرکت‌کنندگان قادر خواهند بود با بهره‌مندی از حضور متخصصان و صاحب نظران حوزه‌های مختلف فین‌تک و با شنیدن داستان کسب وکارهای حوزه فین‌تک از زبان مدیران استارت آپ‌های موفق این حوزه، با چالش‌ها و فرصت‌های کسب و کارهای فین‌تک در ایران آشنا شوند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی FinWay.ir مراجعه کرده و با استفاده از کد noavari از تخفیف ۲۵ درصدی در هنگام ثبت‌نام بهره‌مند شوند.

لینک اصل خبر در سایت صندوق نوآوری و شکوفایی

منبع خبر

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی یک سرمایه گذار در شهر تهران می باشد

    نظرات