ایران‌ساخت| فریزرهای صنعتی باکیفیت تولید شد

ایران‌ساخت| فریزرهای صنعتی باکیفیت تولید شد

شرکت دانش‌بنیان مهندسی فراتجهیز آرمان پژوه، فعالیت خود را با تولید و توزیع انواع سردخانه، یخچال و فریزرهای صنعتی در سراسر کشور آغاز کرد و هم اکنون با تحقیق و پژوهش درست توانسته تولیدات خود را با کیفیت و تکنولوژی‌های جدید و به روز دنیا ارائه دهد.

آن‌طور که احسان مهدوی مدیرعامل این شرکت‌ می‌گوید: محصولات این شرکت شامل سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی آزمایشگاهی و صنعتی، چمبرهای تست محیطی، یخچال‌ها، فریزرها و دیپ فریزرها، چیلرها، مینی چیلرها، آبسردکن‌های صنعتی و تجاری و شیرسردکن‌ها در ظرفیت‌ها و طراحی‌های مختلف و سیستم‌های کنترل و نمایش می‌شود.

این شرکت دانش‌بنیان با تولید محصولات کاربردی در صنایع مختلف به کاهش ارزبری از کشور کمک کرده است. به گونه‌ای که مدیر عامل این شرکت‌ می‌گوید: با تولید انواع یخچال ها، فریزر ها، دیپ فریزها، چمبرها و محفظه های تست دمایی برنامه پذیر و دما ثابت از دمای ۸۰- تا ۱۸۰ + درجه سانتیگراد با کاربردهای پزشکی، آزمایشگاهی، صنعتی در انواع ضد انفجار و متعارف با قیمت پایین‌تر و کیفیتی هم سطح محصولات مشابه خارجی، خروج ارز از کشور را کم کردیم.

این شرکت دانش‌بنیان که در حال حاضر با ۱۰ نفر فعالیت می‌کند در تلاش است تا با رفع برخی موانع، صادرات محصولات خود را به دیگر کشورها آغاز کند. به گفته این فعال دانش‌بنیانی، در سال‌های آتی این کار را آغاز می کنند تا بتوانند توانمندی جوانان ایرانی را به دیگر کشورها اثبات کنند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناو.ری ریاست جمهوری

ایران‌ساخت

پایان پیام/۲۳

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات