دبی میزبان محصولات دانش بنیان ایرانی خواهد شد

دبی میزبان محصولات دانش بنیان ایرانی خواهد شد

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ،دبی مرکز مناسبی برای  دانش بنیان های ایرانی در خاور میانه محسوب می شود تا با استفاده از این شهر رابط ، بتوانند بازارهای جدیدی برای محصولات صادراتی خود بیابند. نمایشگاه جیتکس دبی ۲۰۱۹ یکی از این رویدادها است که به خاطر بزرگی و اهمیت همواره مورد توجه صادر کنندگان سخت افزارها و نرم افزارهای مختلف از سراسر جهان بوده است .

نمایشگاه جیتکس دبی، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه می باشد که هر ساله در فصل پاییز برگزار می شود و متخصصان این حوزه را دور هم جمع می کند. سی و نهمین دوره این نمایشگاه در تاریخ های ۶ الی ۹ اکتبر ۲۰۱۹ در مرکز تجارت جهانی دبی برپا می شود.

نمایشگاه جیتکس دبی (Gitex) معتبرترین نمایشگاه منطقه در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات است  و در آن جدیدترین نوآوری ها و تکنولوژی ها در حوزه فناوری (IT) به نمایش گذاشته می شود. بواسطه وسعت و گستردگی موضوعات IT ارائه شده (حدود ۲۰ بخش مختلف که در بیش از ۱۰ صنعت کاربرد دارد) و حضور غرفه داران و بازدیدکننده های بسیار زیاد از اقصی نقاط جهان، تقریبا همه مدیران ارشد شرکت های معروف دنیا و متخصصان این صنعت در این رویداد بینظیر شرکت می کنند. علاوه بر آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری، نمایشگاه جیتکس فرصتی ویژه و بسیار مناسب برای آشنایی و ایجاد ارتباط با تولید کنندگان، خرید و سفارش و اخذ نمایندگی محصولات می باشد .

حمایت از حضور دانش بنیان ها

شرکت های دانش بنیان برای معرفی محصولات خود نیاز به دیده شدن دارند ، از این رو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان بخشی از بسته حمایتی خود سعی می کند که مقدمات حضور این شرکت ها را در رویدادهای بین الملی فراهم کند ، ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی عرصه های بسیار متنوعی را پوشش می دهد ، بخش مهمی از موفقیت های بخش IT ، مخابرات و زیر ساخت های ارتباطی به خاطر زحمات شرکت های دانش بنیان تحقق یافته است. به همین جهت از برگزیدگان نمایشگاه الکامپ در ایران برای شرکت در جیتکس حمایت می شود . رایانش ابری ، بلاک چین ، سخت افزار ، نرم افزار ، تکنولوژی مصرف کننده ، پلت فرم تخصصی تجارت برای توزیع کنندگان گوشی های همراه ، امنیت شبکه و زیر ساخت و دیتا سنتر یا مرکز داده از جمله محورهای این نمایشگاه است .

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات