همکاری شبکه “شاد” با استارتاپ ها

مهدی محمدی مهمترین اقدام ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی از زمان شیوع ویروس کرونا را راه‌اندازی کمپین «کرونا پلاس» دانست و افزود: این کمپین، فراخوانی برای استارتاپ هایی بوده است که در دوران شیوع کرونا می‌توانستند سرویس و خدمتی به مردم ارائه دهند تا نیاز آنها را در زمان قرنطینه برطرف کنند. دبیر ستادتوسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه در حال حاضر این برنامه در حال اجرا است، اضافه کرد: اجرای این کمپین موجب می‌شود که ۳۰۰ شرکت استارتاپی خدمات خود را برای ارائه در دوران پسا کرونا، توسعه دهند. دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در خصوص برخی انتقادات در زمینه انحصاری بودن آموزش آنلاین در وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه «شبکه شاد» وزارت آموزش و پرورش انحصاری نیست، اظهار کرد: این شبکه آموزش آنلاین پوسته‌ای است که در کنار آن مجموعه‌ای از استارتاپ‌ها خدمات لازم را ارائه می‌دهند؛ به گونه‌ای که در حال حاضر ۵ شرکت استارتاپی وی افزود: ما با همکاری که با وزارت آموزش و پرورش داریم، در تلاش هستیم تا سایر استارتاپ‌ها را ذیل این شبکه قرار دهیم تا سرویس‌های لازم را به دانش‌آموزان و مردم ارائه دهد. محمدی در خصوص راهکارهای توسعه آموزش آنلاین افراد توان یاب، توضیح داد: چند استارتاپ داریم که اختصاصا در حوزه معلولان و نابینایان و ناشنوایان فعالیت دارند، از آنجایی که ما برنامه داریم زیر ساخت‌های لازم را برای آموزش آنلاین این دسته از دانش آموزان فراهم کنیم، یک سری تسهیلات برای استارتاپ‌های فعال در این حوزه در نظر گرفتیم تا فعالیت‌های آنها را توسعه دهیم.

متن کامل خبر در سایت اکوموتیو

    منبع خبر

    اکوموتیو

    اکوموتیو

    اکوموتیو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات