نشست معاون پژوهش و فناوری و مدیر مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با رییس پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد.

نشست معاون پژوهش و فناوری و مدیر مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با رییس پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد.

در نشست معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اهواز با رییس پارک علم و فناوری خوزستان بر توسعه همکاری مشترک با مراکز رشد تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در این نشست که سه شنبه ۱۰ تیر در پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد علاوه بر دکتر غفوری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، دکتر شهرویی رییس دبیرخانه هییت امنای این دانشگاه و همچنین دکتر ملک محمدی مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اهواز نیز حضور داشتند.

در ابتدای جلسه دکتر شهرویی گفت: مراکز رشد دانشگاه آزاد اهواز مشکلات و موانع زیادی پیش روی خود دارند از اینرو نیاز به هم فکری میان پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه احساس می شود. دکتر غفوری در ادامه تصریح کرد: هدف اصلی ما استفاده از پتاسیل دانشجو های تحصیلات تکمیلی در جهت بهره وری از مراکز رشد می باشد که تجارب پارک علم و فناوری در این زمینه قابل توجه است . دکتر ملک محمدی مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در ادامه گفت: دانشگاه آزاد شدیداٌ به توسعه مراکز رشد احتیاج دارد از اینرو استفاده از بستر های موجود در پارک علم و فناوری خوزستان ضروری است. دکتر کاظمی نژاد تصریح کرد: فضای همکاری میان پارک و مراکز رشد دانشگاه آزاد بسیار زیاد است وی افزود:  در حال حاضر پارک علم و فناوری خوزستان با مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد دزفول همکاری تنگاتنگ و همه جانبه ای دارد و می توانیم همین مدل را با مرکز رشد دانشگاه آزاد اهواز به انجام برسانیم.

در خاتمه این نشست به پیشنهاد رییس پارک علم و فناوری خوزستان مقرر شد  تفاهم نامه ای میان مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اهواز و پارک علم و فناوری خوزستان جهت گسترش همکاری های فی مابین تنظیم و امضاء گردد.




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات