جلسه هم اندیشی نخبگان با نماینده شهرستان‌های تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی

جلسه هم اندیشی نخبگان با نماینده شهرستان‌های تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی

جلسه هم اندیشی نخبگان با نماینده محترم شهرستانهای تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان تالش جهت بررسی مشکلات مرکزرشد تالش بنابه درخواست نخبگان در مرکز رشد تالش برگزار شد.

با توجه به مشکلات پیش رو و وضعیت بحرانی اقتصادی، نخبگان و طراحان مستقر در مرکز رشد تالش درخواست جلسه با نماینده محترم مجلس جهت  بیان مشکلات مرکز رشد و کسب و کار خود را داشتند که با پیگیری‌های مدیر مرکز رشد این جلسه محقق و در مرکز رشد تالش برگزار گردید.

در جلسه مذکور شرکت‌های مستقر در مرکز رشد تالش با معرفی خود و ایده طراحی شده و پیاده سازی شده خود مشکلات پیش روی کسب و کار راه اندازی شده را مطرح و راهکارهای برون رفت از این موضوع را نیز اعلام نمودند.

فرماندار این شهرستان نیز در جلسه حضور داشت و با بیان مشکلات پیش روی کشور و برای رفع برخی از موانع پیش رو نیاز به جلسات مستمر در مرکز فرمانداری را مطرح نمود.

نماینده شهرستان‌های تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان نسبت به فعالیت مضاعف برای رفع مشکلات نخبگان و بیان کردند که باید با توجه به سال جهش تولید، توان داخلی را بیشتر از این حمایت کرد و بها داد و خواستار پیگیری و حمایت مشکلات شرکت‌های فناور مستقر در مرکز رشد تالش شد.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات