وبینار طراحی تجربه کاربری
یکی از فاکتورهایی که نقش بهسزایی در موفقیت محصولات و خدمات دارد، تجربه کاربری مناسبی است که در اختیار کاربر گذاشته میشود. اگر کیفیت این تجربه به اندازهای نباشد که کاربر را راضی نگاه دارد، در اولین فرصت که محصول یا خدمت مشابهی را با تجربه کاربری بهتری پیدا نماید حتی با وجود تعداد محدودتری کارکرد، به آن محصول مهاجرت می کند.
بنابراین، تصمیم های طراحی محصول و خدمات باید بر اساس نیازها و خواسته های کاربران پایه ریزی شوند. تجربهکاربری یعنی نگاه به کاربرد محصول از بیرون. یعنی از همان سمتی که مشتری به نحوه عملکرد محصول نگاه میکنند.
در وبینار طراحی تجربه کاربری، ضمن آشنایی با مفاهیم پایه و اصلی در تجربه کاربری، فرآیند کلی تجربه کاربری و جایگاه تجربه کاربری در توسعه کسب و کار و موفقیت آن را فرا خواهید گرفت.
علاقمندان می توانند از طریق لینک evand.com/uxw در این وبینار شرکت کنند.
نظرات