گوگل از پلتفرم خرید ویدیویی Shoploop رونمایی کرد
» را راه اندازی کرد؛ در این پلتفرم تمام محصولات به صورت ویدیوهایی با طول حداکثر ۹۰ ثانیه به مشتریان معرفی خواهند شد و همه چیز صرفا تماشای عکس کالاها نخواهد بود. حتما برای شما هم پیش آمده که در مورد خرید یک کالا تردید داشته باشید، و به همین خاطر مجبور شوید ویدیوی آن را در پلتفرمی مثل یوتیوب پیدا کرده تا ارزیابی بهتری داشته باشید. آمازون پلتفرمی جهت استریم آنلاین در وب سایتش راه اندازی کرده، فیسبوک شرکت Packagd را با هدفی مشابه خریداری کرد، یوتیوب هم سبک تبلیغات ویدیویی تازهای را برای معرفی محصولات طراحی کرده که از طریق همان ویدیوها میتوان خرید انجام داد.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات