گفتگو با مدیران دیجی‌کالا: جزییات ورود به بورس و آینده رقابت در خرده فروشی آنلاین

آخرین جزییات ورود به بورس، رقابت با دیوار، شیپور و گروه اسنپ در زمینه‌ی خرده فروشی، تصمیم دیجی‌کالا برای ارسال مستقیم کالا از طریق فروشنده برای خریدار و البته ورود دیجی‌کالا به حوزه تولید و فروش محصولات با برندهای خودش، همه از مواردی بودند که در این گفتگو به آن‌ها اشاره شد. سعید محمدی در پاسخ به سوال اول دیجیاتو مبنی بر اینکه مذاکره برای ورود به بازار سرمایه در چه مرحله‌ای است و سهام دیجی‌کالا در چه تابلویی از فرابورس عرضه می‌شود، گفت: سعید محمدی این پاسخ به این سوال را بیشتر باز کرد و گفت: دیجی‌کالا این رقابت را چطور ارزیابی می‌کند؟ حمید محمدی در پاسخ اعلام کرد که این یک خبر خوب است چون زور یک بازیگر به بزرگ‌کردن بازار نمی‌رسد: حمید محمدی: خبر خوبی است که دیگران هم وارد رقابت خرده فروشی آنلاین شوند چون بازار بزرگ می‌شود او همچنین توضیح داد: «اینکه چرا اساسا این عدد در ایران پایین است، یکی به دلیل اقتصاد کمتر شفاف و البته سرمایه‌گذاری کمی است که در حوزه خرده فروشی آنلاین انجام شده. آیا چنین رویکردی در آینده دیجی‌کالا وجود دارد؟ سعید محمدی خبر داد که اینکار همین الان در دیجی‌کالا و دیجی‌استایل انجام می‌شود و آن‌ها در هر یک از این فروشگاه‌ها چند برند اختصاصی دارند: حمید محمدی اما از این برندها رونمایی کرد و گفت: «امروز ۳ برند در قالب Private Label یا برندهای اختصاصی دیجی‌کالا فعال هستند. با توجه به این جایگاه خاص، آیا دیجی‌کالا معتقد است که ممنوعیت واردات موبایل بالای ۳۰۰ یورو، یک تصمیم منطقی بوده؟ سعید محمدی در پاسخ به همین سوال گفت:

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات