ساخت  دستگاه‌های بسته بندی پیشرفته بومی شد

ساخت دستگاه‌های بسته بندی پیشرفته بومی شد

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، زمانی که کالا و یا محصول جدیدی خریداری می‌کنید ، کافیست برای چند لحظه به نحوه بسته ‌بندی محصول دقت کنید شاید اولین فکری که در نظر شما بیاید این موضوع باشد که افراد زیادی برای انجام بسته بندی و وکیوم محصولات مورد نظر، همه روزه در حال فعالیت و کار هستند. حال اگر بسته‌بندی طیفی از تمامی محصولات متنوع در بخش مواد غذایی، دارویی،  تجهیزات پزشکی  و بهداشتی را مد نظر قرار دهید، تصور شما تا اندازه‌ای با مشکل همراه شده و حتی در نظر شما انجام این کار به صورت دستی امری بعید به نظر می‌رسد .

شرکت فنی مهندسی طرسام به عنوان شرکتی دانش بنیان چندسالی است که با هدف ساخت دستگاه‌ها و ماشین آلات بسته‌بندی اتوماتیک جهت بسته‌بندی انواع محصولات دارویی، غذایی ، تجهیزات پزشکی  بهداشتی و آرایشی سرعت عمل کارخانجات و شرکت‌های مختلف را در زمینه بسته بندی کالا و محصولات تولیدی تا حد غیرقابل تصوری بالا برده است و در حال حاضر انحصار تولید این نوع از دستگاه‌ها را در بین تمامی کشورهای خاورمیانه به خود اختصاص داده است.

دستگاه‌هایی مانند کارتونینگ ،بلیستر، ترموفرمینگ ،پرکن درب بند و اسکین پک به عنوان تولیدات داخلی که بر طبق پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا در بخش بسته‌ بندی کالاهای مختلف توسط این شرکت ساخته شده و در شرایط کنونی کمتر کشوری در دنیا توانایی ساخت این محصولات را دارد.

محمد شیرزاده ، مدیرعامل  این شرکت  دانش بنیان دستگاه  کارتونینگ را که یک محصول دانش بنیان است اینطور معرفی می‌کند : این دستگاه امکان جعبه‌گذاری به میزان متعدد را در محصولات  دارویی ،بهداشتی و دندان پزشکی فراهم می کند.محصول بعدی ساخته شده از سوی این شرکت دانش بنیان دستگاه بیلستری است. این دستگاه  در بسته بندی قرص و دارو بسیار سازنده است هست و از نظر تکنولوژیکی و فناوری از سطح بالایی برخوردار است .


مدیرعامل این شرکت دانش بنیان  که در زمینه صادرات محصولات هم توانسته موفقیت هایی کسب کند  می گوید: تاکنون محصولات خود را به ازبکستان، عراق، سوئیس و آلمان صادر کرده‌ایم و توانسته ایم  ارزآوری داشته باشیم.

این شرکت دانش بنیان توانسته با بهره گیری از دانش متخصصان بومی محصولاتی تولید کند که نسبت به نمونه مشابه خارجی از کیفیت مناسب و با یک سوم قیمت عرضه کند.

پایان خبر

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات