زیبال، تغییر برند تا ارائه راهکارهای جامع پرداختی

زیبال، تغییر برند تا ارائه راهکارهای جامع پرداختی

در همین راستا در نسخه جدید زیبال علاوه بر تغییر عناصر ظاهری و هویت بصری برند، زنجیره سرویس‌های پرداختی ارائه شده نیز تکمیل شده‌است. با توجه به ارائه محصول پرداخت‌درمحل برای طراحی لوگو قبلی زیبال از نماد دست و کارت بانکی استفاده شده بود. با تکمیل زنجیره محصولات و سرویس‌های پرداختی و ارائه محصولات متنوع، برای طراحی لوگوتایپ و نماد گرافیکی جدید برند از نماد کارت بانکی استفاده شد که به طور کلی نشانگر عملیات پرداخت است. علاوه بر تغییر لوگو و شعار برند، هویت بصری برند نیز کاملا بهبود یافته و طراحی سایت کاملا سه‌بعدی، با استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های به‌روز و مطابق با ترندهای روز دنیا انجام شده است. یکی از مشکلات فروشگاه‌های اینترنتی و بسیاری از کسب‌وکارها، تغییر در سفارشات و یا لغو سفارش‌ها توسط مشتریان و زمان‌بر بودن عملیات بازگشت وجه به مشتریان است، در همین راستا زیبال سرویس استرداد وجه (بازگشت وجه) را به زنجیره سرویس‌های خود اضافه کرده‌است تا صاحبان کسب‌وکار بتوانند فقط با استفاده از وب‌سرویس (API) های این شرکت سرویس استرداد وجه را بر روی سیستم شرکت خود پیاده‌سازی کنند و عملیات بازگشت وجه به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام دهند. تیم زیبال در راستای افزایش شفافیت سیستم و اعتماد کاربران وضعیت لحظه‌ای هریک از سرویس‌های خود را بررسی کرده و آمار لحظه‌ای پایداری سرویس‌ها را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. تیم زیبال برای ارائه جزئیات محصولات، روش ثبت‌نام و آموزش استفاده از محصولات و سرویس‌ها مرکز آموزش زیبال را راه اندازی کرده‌است؛ مرکز آموزش زیبال به کاربران کمک می‌کند تا در صورت نیاز بتوانند توضیحات تکمیلی و جزییات ریز محصول را مشاهده و پاسخ سوال‌های احتمالی را نیز به صورت طبقه‌بندی‌شده و منسجم دریافت کنند. این مجموعه در راستای دسترسی راحت کاربران به پنل کاربری و استفاده از محصولات و سرویس‌های پرداختی اقدام به توسعه و پیاده‌سازی اپلیکیشن کرده‌ تا پذیرندگان به‌راحتی در هر مکان و در هر زمانی به همراه پرداخت کسب‌وکار خود دسترسی داشته باشند.

متن کامل خبر در سایت نوپانا

    منبع خبر

    نوپانا

    نوپانا

    نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات