سیاست جدید آمازون فروش اجناس تقلبی را با چالش مواجه می‌کند

این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا بر اساس اطلاعات رسمی، فروشنده‌های متفرقه‌ی آمریکایی به‌همراه ۱٫۷ میلیون فروشنده‌ی متفرقه‌ در مناطق دیگر دنیا تقریبا نیمی از کل فروش آمازون را به‌خود اختصاص می‌دهند که عدد بسیار بزرگی است. بر اساس اطلاعیه‌ی جدید، از آغاز ماه سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۱ شهریور ۱۳۹۹) آمازون از همه‌ی فروشنده‌های ساکن در آمریکا درخواست خواهد کرد نام کسب‌و‌کار و آدرس‌شان را به پروفایل خود در سایت آمازون اضافه کنند. این قانون جدید قطعا روی کاهش فروش محصولات تقلبی اثر مهمی خواهد گذاشت. تصمیم جدید آمازون باعث می‌شود شرکت‌هایی مثل نایکی بتوانند افرادی را که کفش‌های تقلبی این برند را می‌فروشند بهتر از قبل ردیابی کنند، اما این تصمیم روی بهبود تجربه‌ی خرید کاربران هم اثر می‌گذارد. سیاست جدید آمازون حتی می‌تواند آثاری مثبت برای شماری از کسب‌و‌کارهای کوچک هم به‌همراه داشته باشد؛ زیرا اضافه کردن اطلاعات هویتی بیشتر باعث می‌شود این کسب‌و‌کارها در میان کاربران مورداعتمادتر باشند و به‌مرور زمان مشتری‌های بیشتری به‌سمت خود بکشانند. سیاست جدید آمازون برای فروشندگان اجناس تقلبی مشکلات زیادی درست خواهد کرد. اضافه کردن اطلاعات هویتی به پروفایل در بلندمدت نه‌تنها نحوه‌ی ارتباط‌تان با مشتریان فعلی را تغییر می‌دهد بلکه شما را قادر می‌سازد با خریداران جدیدی نیز تعامل برقرار کنید؛ خریدارانی که تا پیش از این ممکن بود با دیدن پروفایل شما، از خرید محصولات‌تان منصرف شوند.

متن کامل خبر در سایت زومیت

    منبع خبر

    زومیت

    زومیت

    مرجع اخبار تکنولوژی، رویداد‌ فناوری و بررسی گجت‌

    نظرات