کسب مقام دوم مسابقات INOTEX PITCH ۲۰۲۰ توسط شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

کسب مقام دوم مسابقات INOTEX PITCH ۲۰۲۰ توسط شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

شرکت اروم پالیز گستران فرداد مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی موفق به کسب مقام دوم مسابقات INOTEX PITCH ۲۰۲۰ شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، شرکت اروم پالیز گستران فرداد به مدیرعاملی حسین پالیزه، برگزیده  دور اول این مسابقات به میزبانی ارومیه بود که به دور نهایی راه یافته و موفق به کسب مقام دوم کشوری در این سری رقابت ها شد.

مدیرعامل شرکت اروم پالیز گستران فرداد، گفت:  این شرکت در سال ۱۳۹۸ بصورت سهامی خاص تاسیس  گردیده و با بیش از یک سال فعالیت مستمر و پویا، هم اکنون در زمره شرکتهای برتر پارک علم و فناوری آذربایجان غربی  قرار داد.

به گفته حسین پالیزه ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت پویا و نظامند، در توسعه و تعالی محصولات پزشکی و الکترونیکی ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون توسعه صنعتی سازی و فناوری های نوین مهندسی پزشکی و مهندسی برق گام بردارد .

وی افزود: با چنین رویکردی تامین نیازهای کیفی و کمی طیف وسیعی از مشتریان در اولویت قرار گرفته است.

شایان ذکر است رقابت های  اینوتکس ‌پیچ با هدف معرفی و سرمایه‌‌گذاری روی ایده‌‌ها و استارتاپ‌‌های مستعد از شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود.

اینوتکس پیچ، یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که برای سومین سال متوالی رقابتی بزرگ را بین استارتاپ های سراسر کشور رقم زد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات