برگزاری جلسه هم اندیشی مرکز توسعه فناوری صنایع لبنی ابرکوه

برگزاری جلسه هم اندیشی مرکز توسعه فناوری صنایع لبنی ابرکوه

جلسه هم اندیشی مرکز توسعه فناوری صنایع لبنی ابرکوه، ۲۷ مرداد ۹۹ با حضور مدیران پارک، فرمانداری، کارخانجات لبنی ابرکوه و جمعی از فعالین این حوزه در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد.
در این جلسه قیومی، ضمن بیان تجارب پارک علم و فناوری یزد در راه اندازی و راهبری مراکز توسعه فناوری آب و سرامیک و موفقیت های این دو مرکز، به تشریح مدل فعالیت این مراکز پرداخت.
در ادامه غفارزاده، با اشاره به پتانسیل های موجود در شهرستان برای تبدیل شدن به یک قطب لبنیاتی در منطقه، همدلی و همکاری بین حلقه های مرتبط با تولید لبنیات را زمینه ساز رفع مشکلات و رسیدن به چشم اندازهای اقتصادی بالا دانست.
مدیران عامل کارخانجات لبنی ابرکوه و برخی فعالین این حوزه نیز به بیان نظرات خود پرداخته و مباحثی نظیر تاریخچه صنعت لبنیات در ابرکوه، لزوم هم افزایی کارخانجات فعال و استفاده از ظرفیت های یکدیگر، توجه و تاکید ویژه بر آموزش کارکنان در سطوح مختلف، لزوم برندسازی در محصولات، مشارکت شرکت های پارک با موضوعات مرتبط در شهرستان و … را مطرح کردند.
گفتنی است؛ پیش از آغاز جلسه، غفارزاده و هیات همراه از کارخانه یاس کویر و داریولبن ابرکوه بازدید و از نزدیک با محصولات و طرح های توسعه ای آنها آشنا شدند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات