اولین جلسه گروه کاری فناوری، نوآوری و تجاری سازی ایده ها برگزار شد

اولین جلسه گروه کاری فناوری، نوآوری و تجاری سازی ایده ها برگزار شد

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: تقویت شرکت های دانش بنیان، افزایش ارزش افزوده برای استان را در پی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر علی محمدنیکبخت به عنوان دبیر  در اولین جلسه گروه کاری فناوری، نوآوری و تجاری سازی ایده ها با حضور اکثریت اعضا در محل ساختمان شماره یک سازمان مدیرت و برنامه ریزی استان برگزار شد، ابراز کرد: افزایش شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین صندوق پژوهش و فناوری باید  در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت های فناور و دانش بنیان ما به دلیل نبود صندوق های حمایتی  از اعتبارات جسورانه بی بهره بودند، گفت: خوشبختانه با حمایت های استاندار محترم و سایر نهاد های دولتی و بخش خصوصی موفق به تصویب راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در استان شده ایم.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی افزود: با تاسیس این صندوق انقلاب بزرگی در اقتصاد دانش بنیان استان روی خواهد داد و امیدواریم یکی از قوی ترین صندوق های کشور باشیم.

دکتر نیکبخت با بیان اینکه در سال گذشته از لحاظ جذب یارانه تجاری سازی واحدهای فناور رتبه برتر کشور را به دست آورده ایم، ادامه داد: پارک علم و فناوری آذربایجان غربی جزو پنج پارک برتر کشور در زمینه واگذاری اراضی به شرکت های فناور و دانش  بنیان است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به ظرفیت های فن بازار منطقه ای،گفت: از تمامی دستگاه ها و نهادهای مربوطه انتظار می رود همکاری های لازم را برای تجاری سازی محصولات فناورانه را انجام دهند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات