رویداد ملی صنایع روستا دوست برگزار می شود

رویداد ملی صنایع روستا دوست برگزار می شود

معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت تحقق جهش تولید و با هدف شناسایی طرح های صنعتی نو، جذاب و مناسب و حمایت از مخترعین و صاحبان ایده هاز خلاقانه رویداد ملی صنایع روستا دوست را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، به منظور افزایش بهره وری در بخشهای مختلف تولیدات روستایی از جمله کشاورزی، دام پروری، صنایع دستی، فناوری اطلاعات و سایر زمینه ها و با هدف شناسایی صنایع روستادوست و پشتیبانی از آنها جهت تقویت اشتغال زایی و جهش تولید در روستاها و مناطق محروم، معاونت خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) با برگزاری رویداد ملی صنایع روستادوست درصدد است صنایع و تجهیزات مناسب برای اقتصاد را شناسایی و از آنها پشتیبانی و حمایت کند.

حمایت ها و جوایز:

۱-پرداخت تسهیلات قرض الحسنه

۲-تامین زمین های کشاورزی برای اجرای طرح

۳-خرید دستگاه های ابداعی در سطح کلان از مخترعان

۴-دعوت از طرح های برتر جهت حضور در نمایشگاه بین المللی

۵- معرفی محصول به بازار هدف

تعریف صنایع روستا دوست: شامل همه محصولات صنعتی می باشد که اولا نوآورانه باشد، ثانیا در مقیاس کوچک روستایی به صرفه باشد، ثالثا دارای فناوری ساده و قابل پشتیبانی در روستا باشد.

علاقه مندان می توانند تا روز چهارشنبه ۵ شهریور ۹۹ جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح های خود با شماره تماس ۳۲۷۵۱۲۴۰ الی ۴۲ داخلی ۱۲۳ جناب آقای ابراهیمی تماس حاصل نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات