افزایش تعاملات جهت راه اندازی مرکز رشد در شهرستان خوی

افزایش تعاملات جهت راه اندازی مرکز رشد در شهرستان خوی

طی جلسه ای با حضور دکترعادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و مسئولین پارک علم و فناوری آذربایجان غربی پتانسیل های شهرستان خوی جهت افزایش تعاملات و راه اندازی مرکز رشد در این شهرستان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر عادل نجف زاده  با اشاره به اهمیت افزایش فعالیت های دانش بنیان اظهار کرد: پتانسیل های بسیار خوبی از قبیل نیروی انسانی، نزدیک بودن به مرز و صنایع زیردستی  در این شهرستان وجود دارد که می تواند آغشته به  فناوری های نوین شود.

وی با استقبال از راه اندازی مرکز رشد پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در شهرستان خوی ،گفت: تمام تلاش خود را برای راه اندازی این مرکز رشد در شهرستان خوی به کار میگریم.

دکتر علی نیکبخت رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به کشیدگی جغرافیایی استان ، توضیح داد: به دلیل کشیدگی جغرافیایی و افزایش بعد مسافت، راه اندازی مرکز رشد در شهرستان یکی از اولویت های  پارک علم و فناوری می باشد.

وی ادامه داد: شهرستان خوی  ظرفیت های  بسیار خوبی  در حوزه صنایع معدنی، پلیمر، رنگ سازی، شیمی، نساجی، عسل، آفتابگردان و همچنین مسایل بین الملل دارد.

دکتر نیکبخت با اشاره به پتانسیل های پارک علم و فناوری و حمایت های ویژه این پارک از طرح های نوآورانه و فناورانه گفت: در صورت استقرار مرکز رشد در شهرستان خوی، این شهرستان نیز می تواند از پتانسیل های پارک علم و فناوری بهره مند شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات