۱۰ مهارت دیجیتال که اکثر کمپانیهای امروزی به دنبالشان میگردند
کمپانیهای حوزه تکنولوژی و همینطور سازمانهایی که در اقتصاد دیجیتال به کار خود ادامه میدهند، در حال درک این موضوع هستند که در عصر کنونی، مهارتهای دیجیتال بیشترین اولویت را در کارمندانی که به استخدام درمیآیند دارند. آنالیز دیجیتال کسبوکار به سازمانها اجازه میدهد که با نوعی ذهنیت میانهرو و مستقل و همینطور به کمک مجموعهای از تکنیکهای آنالیز اثبات شده، دست به انتخابهای درست بزنند و خودشان را به عنوان یک گزینه ایدهآل برای سرمایهگذاران و سهامداران معرفی کنند. در عصر اقتصاد دیجیتال که گذار به این حوزه از هر زمان دیگر برای سازمانها مهمتر شده، مهارتهای آنالیز دیجیتال کسبوکار هم به یکی پرتقاضاترین مشاغل قرن بیست و یکم تبدیل شده. تصویرسازی داده برای مدیران ارشد بسیار کارآمد تلقی میشود و به کمک آن میتوانند درکی عمیقتر از ساز و کارهای درون شرکت داشته باشند. ابزارهایی مانند Tableau و Power BI به صورت گسترده برای تصویرسازی و آنالیز داده مورد استفاده قرار میگیرند. مدیریت پروژه چیزی نیست که به صورت خاص مورد تمایل شرکتهای تکنولوژی باشد و عنصری حیاتی در توسعه هرگونه محصول یا سرویس دیجیتال به شکلی مقرون به صرفه به حساب میآید. یک مهارت دیگر که به توسعه نرمافزار محدود نیست اما در هر صورت اهمیت فراوان دارد، مدیریت محصول دیجیتال است. کمپانیهای حوزه تکنولوژی برای اینکه قادر به پرومد محصولات و سرویسهای خود باشند، در صدد استفاده از تبلیغات دیجیتال برمیآیند. در این حوزه کلیدیترین کار، درک اینست که چطور میتوان از مجموعهای از شبکههای مختلف استفاده کرد و بیشترین ارزش در برابر هزینه را برای شرکتها به ارمغان آورد. علم داده نهتنها میتواند یک مسیر شغلی بسیار ارزشمند در عصر دیجیتال باشد، بلکه تقاضا برای آن از عرضه بالاتر است و این یعنی به شکلی تضمین شده، جایی برای خود در یک شرکت خواهید یافت. درحالی که علم داده تبدیل به یکی از پیشنیازهای بسیاری از مشاغل سطح بالا میشود، یادگیری این مهارت میتواند شما را از بسیاری از افراد دیگر جلو بیندازد. این ویژگی میتواند تجربه کار روی یک تکنولوژی نوظهور باشد یا چیزی که اصلا حوزهای دیگر را در برمیگیرد. ممکن است قبلا تجربه کار در یک تیم چند ملیتی را داشته باشید یا به توسعه نسخه پروتوتایپ یک محصول دیجیتال کمک کرده باشید.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات