پایان دومین روز کارگاه آموزش استاپ موشن در رایمون

پایان دومین روز کارگاه آموزش استاپ موشن در رایمون

کارگاه پویانمایی با تکنیک استاپ موشن سید مجتبی موسوی زاده نویسنده، کارگردان و مدرس استاپ موشن از 15 شهریور ماه آغاز و امروز هنرجویان تا سرفصل ساخت عروسک و قالب گیری اعضای بدن انیمیشن پیش رفتند.

این کارگاه سه روزه به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شرایط شیوع ویروس کرونا با حضور 6 نفر از علاقه مندان به پویانمایی و با حمایت رایمون در استدیو استاپ موشن این مرکز در حال برگزاری است. در این سه روز علاقه مندان با موضوعات ساخت عروسک، دکور، نور، نرم افزارو انیمیت آشنا می شوند.

مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون یکی از بزرگترین مراکز یکپارچه ارائه دهنده خدمات و همچنین تولید انیمیشن، بازی و جلوه های ویژه دیجیتال در ایران است و این کارگاه تنها یکی از دوره های آموزشی این مرکز است.

این مدرس موفق حوزه استاپ موشن، بیش از ۱۰ سال در حوزه‌های مختلف سینما فعال بوده و حدود پنج سال است که مشغول تولید و تدریس درزمینه استاپ موشن است. آثار وی با استفاده از تکنیک استاپ موشن  با نام «ضبط صوت» در سال ۹۲ تولید شده است و بعد از آن انیمیشن آقای گوزن با استفاده از همان تکنیک مورد استقبال جشنواره‌های مختلف نیز قرار گرفته است. پیش از آن نیز در زمینه فیلم کوتاه و نیز جلوه های ویژه فعالیت هنری داشته است.

 

    منبع خبر

    مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون

    مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون

    مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون بزرگترین مرکز یکپارچه ارائه دهنده خدمات به فعالیت های نوآورانه و همچنین تولید انیمیشن، بازی و جلوه های ویژه دیجیتال در ایران است.

      نظرات