دوره جامع طراحی محصول

دوره جامع طراحی محصول

طراحی محصول ( Product Design ) یکی از اصلی ترین ارکان مهم تجاری سازی ایده ها و گام نخست برای خلق محصولات جدید و نوآورانه است. فراگیری و بکار بستن دانش طراحی شاه کلید تولید محصول و موفقیت در رقابت تجاری است و بدون آشنایی با روش‌های اصولی طراحی محصول و به‌کار گرفتن آن در فرایند تولید، هر محصول جدیدی در رقابت با محصولات رقیب در بازار محکوم به شکست خواهد بود.

دوره جامع Product Design مشتمل بر 54 ساعت آموزش مفاهیم پایه و اصلی در حوزه طراحی محصول است که بصورت جلسات دو ساعته در روزهای پنجشنبه هر هفته بصورت آنلاین برگزار می شود. این آموزش ها در شش بخش اصلی مدیریت محصول، مفاهیم پایه تجربه کاربری، تحقیقات کاربر، طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری، ارزیابی تجربه کاربر و مهارت های بازاریابی، گیمیفیکیشن و چابکی ارائه خواهند شد و شرکت کنندگان با ابزارها، استانداردها و قواعد کلی هر فعالیت آشنا می‌شوند. علاوه بر آموزش، به منظور کارآزمایی و تجربه طراحی یک محصول، شرکت کنندگان دوره به چند تیم تقسیم شده و یک پروژه واقعی طراحی محصول را بصورت کامل انجام خواهند داد و مهارت های لازم برای طراحی، بهبود و ارتقا محصول کاربرمحور را کسب می کنند. در طی فرآیند انجام پروژه طراحی محصول واقعی، تیم مدرسان همراه شرکت کنندگان خواهند بود و برای راهبری پروژه طراحی محصول، روزهای دوشنبه هر هفته فرآیند پروژه هر تیم توسط مدرسان مورد ارزیابی قرار گرفته و نکات لازم به آنها ارائه می شود.

پس از گذراندن دوره آموزشی و انجام پروژه طراحی محصول به شرکت کنندگان دوره گواهی معتبر گذراندن دوره و انجام پروژه طراحی تقدیم خواد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد به وبسایت http://pd.userxevent.ir/ مراجعه نمایند.

    منبع خبر

    نوآفرینان

    نوآفرینان

    تیم برگزاری رویداد

      نظرات