انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری خلیج فارس و نیروگاه اتمی بوشهر

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری خلیج فارس و نیروگاه اتمی بوشهر



پارک علم و فناوری خلیج فارس و نیروگاه اتمی استان بوشهر با انعقاد تفاهم نامه ای به توسعه همکاری های دوجانبه، حمایت از ساخت داخل و استفاده از محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و فناور استان بوشهر تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، نشست انعقاد تفاهم نامه بین پارک علم و فناوری خلیج فارس و نیروگاه اتمی استان بوشهر با حضور مدیران و معاونین دو مجموعه منعقد شد. موضوع این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت و توان شرکت های دانش بنیان در بخش ها و قسمت های نیروگاه اتمی بوشهر است.

رستمی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر در نشست مشترک با مهندس نصوری مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر، با بیان اینکه تعامل با سایر دستگاه ها و مجموعه صنعت در استان از برنامه های پارک علم و فناوری است، اظهار داشت: نقش اصلی پارک های علم و فناوری کنارهم قرار دادن نوآوران و فناوران و محققان با صنایع می باشد که در نهایت منجر به ایجاد ارزش افزوده و کسب و کارهای نوآورانه و اشتغال پایدار می شود.

رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس در ادامه افزود: در سال گذشته با حمایت هایی که از سوی پارک علم و فناوری خلیج فارس به واحدهای فناور استان شده است، بیش از ۱۱۷۰ شغل پایدار و مولد در شرکت های مستقر ایجاد شده و ۳۷ شرکت موفق به اخذ مجوز دانش بنیان شده اند.

رستمی با بیان اینکه این تفاهم نامه می تواند سطح همکاری های دوجانبه را گسترش دهد، افزود: شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان بوشهر این توانایی را دارند که در زمینه های مختلف به تقاضاهای فناورانه مجموعه نیروگاه اتمی پاسخ و ورود موفقیت آمیزی داشته باشند.

مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی کامل همکاری مجموعه نیروگاه با پارک علم و فناوری افزود: حمایت از صاحبان ایده، پژوهشگران و محصولات دانش بنیان در دستور کار نیروگاه است و این تفاهم نامه گام بلندی جهت اجرایی شدن این حمایت ها خواهد بود.

نصوری اظهار داشت: جوانان صاحب ایده و نوآوران استان بوشهر طی سالیان اخیر در زمینه های مختلف رشد خوبی داشته اند و در قالب این تفاهم نامه از آنان حمایت های هدفمند و جدی تری خواهد شد.

در این نشست که معاونین و مشاورین پارک علم و فناوری خلیج فارس و معاونین نیروگاه اتمی حضور داشتند، تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر و نیروگاه اتمی در ۱۲ ماده به مدت ۳ سال  منعقد گردید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    منبع خبر

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

      نظرات