چگونه مهارت مدیریت زمان را در هنگام دورکاری بهبود دهیم؟

در همین راستا مدیریت زمان اهمیت بالایی دارد و باید روی تقویت آن تمرکز کنید. افراد چگونه می‌توانند مهارت مدیریت زمان خود را تقویت کنند و کمتر میان وظایف مختلف جابجا شوند تا همچنان متمرکز باقی بمانند؟ برای پاسخ به این سوال همراه اگر نمی‌دانید زمان شما چگونه سپری می‌شود، به تقویم خود نگاه کنید. در کجا بیشتر زمان شما سپری می‌شوند؟ اگر این محل، جلسات است که باید تمام آن‌ها را ارزیابی کنید تا مواردی که چندان مفید نیستند، از تقویم شما حذف شوند تا عملکرد موفق‌تری در زمینه مدیریت زمان داشته باشید. به گفته او، افراد می‌توانند کارهای ساده زیادی را انجام دهند تا در جریان کارهای روزمره خود به حالت تچان دست پیدا کنند. اگر تمام این اقدامات را انجام دهید، برای مدت زمان بیشتری در حالت تچان باقی می‌مانید. ما باید بتوانیم علاوه بر انجام کارهای خود، زمانی را برای خانواده، دوستان و کارهای دیگر اختصاص دهیم و به همین علت مدیریت زمان اهمیت بالایی دارد.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات