ایران می تواند قطب تولید پویانمایی و جلوه های ویژه خاورمیانه شود

ایران می تواند قطب تولید پویانمایی و جلوه های ویژه خاورمیانه شود


مدیر اجرائی مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون یکی از بزرگترین مرکز یکپارچه ارائه دهنده خدمات و همچنین تولید پویانمایی، بازی و جلوه های ویژه دیجیتال در ایران است.

آقای علیرضا حقیقی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این مرکز با در اختیار داشتن فضایی به زیر بنای 4 هزار متر مربع در شرق تهران، توانایی جذب و خدمت دهی به بیش از 250 نفر از نیروهای فنی فعال و متخصص در حوزه پویانمایی و بازی را دارد و با اتکا به تجربه ده ها ساله خود به عنوان پایتخت خلاقیت و فناوری های روز پویانمایی در خاور میانه به شمار می رود.
وی گفت : این مرکز نوآوری درسه سال فعالیت خود اقدامات پیش تولید فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی زیاد داخلی و خارجی از کشورهای آمریکا، روسیه، کشورهای حاشیه خلیج فارس، عراق، پاکستان، هند و... را در حوزه جلوه های ویژه و رندر بر عهده داشته است که برخی از این آثار مانند 2.0 تا مدت ها در سرتیتر پر بازدید های بالی وود بود.
مدیر اجرائی مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون در ادامه گفت: این مجموعه با داشتن فناوری های پیشرفته موقعیت بسیار مناسبی برای خدمات دهی به فعالان حوزه پویانمایی، بازیهای رایانه ای و جلوه های ویژه دیجیتال است. تمامی برتری های مذکور، مسیر مناسبی جهت تولید سریع و با کیفیت را بوجود آورده است. از مهم ترین ویژگی های رایمون ارائه خدمات غیر حضوری است که اکنون طرح های دریافتی از سراسر ایران به صورت غیر حضوری در دست انجام است.
حقیقی با اشاره به این موضوع که طرح های متعددی در مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون در حال انجام است، گفت: طرح های شاخصی که اکنون در این مجموعه در دست انجام است، طرح تبلیغاتی بیژن، بازی devil rebirth در حال کپچر و در حوزه رندر یک مجموعه پویانمایی تبلیغاتی سفارش کشور عمان و مجموعه پویانمایی مربوط به یک شبکه عرب زبان مراحل پایانی پیش تولد را طی می کنند.
وی گفت : استودیو کروماکی مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون نیز در حال ضبط برنامه آفتاب شرقی، تولید محتوای صنعت مد و لباس،لایو بر بستر اینستاگرام با موضوع گیمی فی کیشن و... است. این موضوعات به استثنا نشست های تصویری (وبینار) متعددی است که به صورت هفتگی و موردی در بستر رایمون در حال برگزاری است یا برگزار شده است. این هفته نشست تصویری با موضوع روابط عمومی نوین با حضور سرکار خانم مهرین نظری کارشناس روابط عمومی و ارتباطات برگزار می شود.
مدیر اجرائی رایمون با اشاره به برنامه ها، پویانمایی ها، فیلم ها و بازی هایی که در این مرکز کار پیش تولید خود را به اتمام رسانده اند به ارائه لیستی از برنامه های شاخص پرداخت و افزود: در حوزه موشن کپچر فیلم "متری شیش و نیم"، بازی‌های "عملیات انهدام"، "سربازان ابدی"،" What Happened"، "سفیر عشق"، "ونو" و....پویانمایی "جوانمردان"، تریلر بازی "انتقام سلاطین" از جمله آثاری هستند که در شرکت ما خدمات پسا تولیدشان انجام شده است.
آقای حقیقی افزود: در حوزه تولید برنامه‌های تلویزیونی نیز برنامه‌های متعددی از جمله مسابقه "فن آورد"، "زندگی پس از زندگی"، "آفتاب شرقی"، "به توان خدا" و .... از فعالیت‌های ما بوده است. همچنین در حوزه رندر نیز فیلم‌های "مسخره‌باز" آقای همایون غنی‌زاده و "خورشید" آقای مجید مجیدی را می‌توانم نام ببرم. مجموعه‌های پویانمایی داخلی و خارجی متعددی در رایمون در حال انجام است.
وی گفت: در حوزه موشن کپچر با ابتکار و خلاقیت نیروهای رایمون توانستیم دوربین را به عنوان یک شی استفاده کرده و از این قابلیت در فیلم "متری شیش و نیم" و همچنین "تیزر چهل سالگی انقلاب" ، در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی و نماهنگ ‌ها استفاده کردیم.

    منبع خبر

    مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون

    مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون

    مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون بزرگترین مرکز یکپارچه ارائه دهنده خدمات به فعالیت های نوآورانه و همچنین تولید انیمیشن، بازی و جلوه های ویژه دیجیتال در ایران است.

      نظرات