تسهیلات جدید شرکت زوم برای خرید غیرحضوری

تسهیلات جدید شرکت زوم برای خرید غیرحضوری

تسهیلات جدید شرکت زوم برای خرید غیرحضوری

شرکت Zoom با ایجاد تسهیلات جدید، فروشگاه‌های غیرحضوری ENOC را برای خرید بدون تماس مشتریان، توسط InstaShop فعال کرده و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا هنگام سوخت‌گیری در ایستگاه‌های خدمات ENOC سفارش‌های مواد غذایی خود را به‌صورت آنلاین انجام دهند.

مشتریان می‌توانند سفارش‌های خود را قبل یا بعد از رسیدن به ایستگاه خدمات ENOC/EPPCO انجام دهند، به این صورت که جزئیات وسیله نقلیه خود را اضافه کرده و از طریق برنامه InstaShop با افزودن اطلاعات کارت اعتباری، مبلغ را پرداخت کنند. به این ترتیب سفارش‌ها مستقیماً به وسایل نقلیه مشتریان تحویل داده می‌شود. بر اساس این خدمات از تماس افراد با یکدیگر، جابه‌جایی پول نقد و در نهایت شیوع ویروس کرونا جلوگیری می‌شود. این سرویس در حال حاضر در ۲۱ فروشگاه ZOOM در ایستگاه‌های خدمات ENOC در دوبی در دسترس است که با اقدامات انجام‌شده این تعداد به ۵۰ فروشگاه تا اواسط ماه آگوست خواهد رسید.

در راستای ایجاد این تسهیلات، سیف حمید الفلاسی، مدیرعامل گروه ENOC گفت: «ما به‌شدت به اهمیت ارائه خدمات نوین اعتقاد داریم چون نه‌تنها راحتی مشتری را فراهم می‌کند بلکه ایمنی و رفاه جوامع را مخصوصاً در این ایام دشوار تامین خواهد کرد. مشارکت ما با InstaShop در راستای تعهدمان در جهت پیروی از دستورالعمل‌های فاصله اجتماعی است که توسط مقامات بهداشت امارات صادر شده و امنیت همه ذی‌نفعان‌مان را تضمین می‌کند.

این همکاری جدید با ZOOM به مشتریان ما این امکان را می‌دهد تا حین انجام مراحل سوخت‌گیری، با چند کلیک از داخل خودروی خود خرید کنند؛ خدماتی بی‌نظیر که فقط از طریق ایستگاه‌های خدمات ENOC/EPPCO در دسترس است. ما از اولین همکاری InstaShop با ZOOM هیجان‌زده‌ایم؛ مشارکتی موفق که به‌منظور ایجاد راحتی بیشتر برای کاربران ما به‌ویژه در برهه‌های چالش‌برانگیز که ارائه خدمات خرید به‌عنوان یک کانال در خط مقدم نبرد با این بیماری همه‌گیر است، تکامل یافته است.»

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات