شاخص های کلیدی عملکرد KPI در شبکه های اجتماعی
این معیار ارزشمند است زیرا اثبات میکند کاربران برند (ارزش ارائه شده) شما را میبینند و شما با موفقیت در حال آگاهی سازی هستید. سرنخها در رسانههای اجتماعی شما باید تجارت جدیدی را برای نام تجاری شما ایجاد کنند. اندازه گیری لیدهایی که از شبکههای اجتماعی تولید میشوند برای اطمینان از درآمدزایی محتوای شما بسیار حیاتی است. پیشنهاد: در اکثر مواقع ارزش ارائه شده (محصول) شما در شبکههای اجتماعی میتوانند تکمیل کننده و یا سرآغاز ایجاد یک محصل (ارزش) جدید باشند، در اینصورت در تیم شما همیشه باید آمادگی برای توسعه بازار و محصول وجود داشته باشد.
متن کامل خبر در سایت سلام نوپا
نظرات