دعوت مجدد به ثبت‌نام در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت(ع)

دعوت مجدد به ثبت‌نام در بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت(ع)

از کلیه اساتید محترم، دانشجویان عزیز و همکاران گرامی دعوت به عمل می‌آید تا همگام با مسولین دانشگاه نسبت به ثبت نام در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی اقدام نموده و با ایجاد شور و نشاط قرآنی، زمینه‌ساز مشارکت حداکثری و اجرای شکوهمند جشنواره قرآنی در سطح دانشگاه باشند.
به گزارش مفدا ایران ، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان وزارت بهداشت، «یادواره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی از سال تحصیلی (۷۵-۷۴) به صورت مستقل توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اجرا درآمده است و بیست و پنجمین دوره آن در سال تحصیلی (۹۹-۹۸) طبق آئین‌نامه موجود اجرا می شود.
مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، برای تجلیل از مقام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بخش ویژه‌ای با توجه به آرمان‌ها، نگرش‌ها، زندگینامه و شخصیت این شهید عالی‌قدر در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان وزارت بهداشت تحت عنوان «یادواره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» قرار داده  است که : شامل پنج رشته: شعر، داستان، نماهنگ، اپلیکیشن و مقاله‌نویسی می باشد  که امکان شرکت برای عموم در این بخش آزاد است.

این جشنواره با اندکی تغییر همچون سنوات گذشته در برخی از بخش‌ها دو مرحله‌ای (دانشگاهی و سراسری) و در برخی از بخش‌ها سه مرحله‌ای (مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی) برگزار می‌شود و در نهایت اساتید و دانشجویان برتر به جشنواره ملّی قرآن و عترت (علیهم‌السلام) معرفی خواهند شد.
مشوق های مادی و  غیر مادی جشنواره قرآنی هدد جهت دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه
اعطای ۲ امتیاز فرهنگی به اعضای هیات علمی دانشگاه که در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد حائز رتبه کشوری گردند.
اعطای ۱۵ ساعت  آموزشی ضمن خدمت به  کارکنان که حائز رتبه دانشگاهی شوند و ۲۰ساعت  آموزشی ضمن خدمت به کارکنانی که حائز رتبه در مرحله کشوری جشنواره شوند لحاظ می گردد.
اعطای هدایای نقدی به نفرات برتر در مراحل دانشگاهی ، کشوری و ملی جشنواره


اطلاعات بیشتر
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات