نگاهی به کمپین تصمیم کبری بگیر بانیمد
یکی از این شرکتها فروشگاه آنلاین بانیمد است که در این مقاله به بررسی کمپین بازگشت به مدرسهی این شرکت میپردازیم. کمپین تبلیغاتی بانیمد امسال نیز به سراغ یکی دیگر از داستانها و شخصیتهای خاطرهانگیز کتابهای درسی رفته است. فروش ویژهی بازگشت به مدرسهی بانیمد با محوریت داستان کبری دوم دبستان و با شعار تبلیغاتی تصمیم کبری بگیر، شروع به کار کرد. کمپین تصمیم کبری بگیر، با یک ویدئو در صفحات اجتماعی بانیمد آغاز شد. بانیمد با توجه به موفقیت کمپین بازگشت به مدرسه سال گذشته، مژدهی خبرهای خوب را به مشتریان خود داد و روز بعد همراه ویدئویی به محوریت داستان کبری به معرفی جشنواره تخفیفی خود پرداخت. بانیمد در بازههای زمانی مشخص با انتشار قسمتهای بعدی ویدئوی کبری در شبکههای اجتماعی و برگزاری مسابقات اینستاگرامی با محتوای تصمیم کبری و شروع مدرسه، تلاش کرد کمپین بازگشت به مدرسه در طول مدت جشنواره در فضای مجازی ترند بماند. کمپین بازگشت به مدرسه بانیمد همزمان با موج اکران بیلبوردهای متعدد و تبلیغات محیطی این شرکت در سطح شهر تهران برگزار شد. در پایان با توجه به بازخورد کمپین بازگشت به مدرسه بانیمد و کمپینهای سال گذشته، باید این شرکت را در بومیسازی شیوههای تبلیغاتی موفق دانست. بانیمد بلافاصله پس از اتمام کمپین تصمیم کبری بگیر، جشنوارهی فروش ویژهی ۲+۲ تدارک دیده است.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات