نکات کلیدی در نوشتن رزومه که اغلب افراد از آنها غافل می‌شوند

نکات کلیدی در نوشتن رزومه که اغلب افراد از آنها غافل می‌شوند

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه رزومه‌ای خوب و کارفرما پسند برای خودتان تهیه کنید؟ برخی افراد وقتی می‌خواهند رزومه‌ تهیه کنند، ساعت‌های زیادی را صرف بررسی قالب‌ها و تمپلیت‌های مختلف می‌کنند تا بتوانند از بین صدها هزار قالب و الگو، یکی را مبنای رزومه نویسی خود آیا به صرف انتخاب قالب مناسب برای رزومه، می‌توان به موفقیت در استخدام امیدوار بود؟ پاسخ این سوال قطعا منفی است. یکی از بزرگترین اشتباهات افراد متقاضی کار این است که زمان خود را برای انتخاب قالب و کارهای تزئینی صرف می‌کنند ولی به مهم‌ترین ویژگی‌های رزومه نویسی اصلا توجهی ندارند. وقتی قرار است رزومه‌ای تهیه شود، ابتدا باید به انگیزه‌ها، احساسات و نیازهای کارفرمای آن موقعیت شغلی دقت شود. رزومه باید به صاحبان کسب و کار انگیزه بدهد تا وضعیت شما را مورد بررسی قرار دهند و نام شما را در لیست مصاحبه خود بنویسند. اگر در این قسمت توضیحاتی ارائه شود که مدیر بخش استخدام بتواند رابطه‌ای بین کار مجموعه و توضیحات درج شده پیدا کند، قطعا با دقت بیشتری بقیه رزومه را با تمرکز می‌خواند. آگهی استخدام را با دقت مطالعه کنید و در رزومه خود از کلمات کلیدی که در متن آگهی استفاده شده، کمک بگیرید. دقت کنید که شماره تماس و مسیرهای دسترسی به خودتان را در قسمت مناسبی از رزومه بنویسید.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات