پارک‌های علم و فناوری فاصله کسب دانش و تولید محصول را به حداقل می‌رسانند

پارک‌های علم و فناوری فاصله کسب دانش و تولید محصول را به حداقل می‌رسانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس امروز شنبه ۱۹ مهر در جلسه اقتصاد دانش‌بنیان و جهش تولید استان با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان تصریح کرد: امروزه اکثر مسائل بیش از ماهیت سخت افزاری از ماهیت نرم افزاری برخوردارند.

وی افزود : دانشگاه‌های نسل سوم به دنبال کاهش فاصله علم و صنعت هستند و این مهم با راه اندازی مراکز نوآوری در دانشگاه‌های استان گلستان محقق می‌شود.

استاندار گلستان ادامه داد: امروز باید مسائل استان را با توجه به تلاش مسئولان زودتر و سریع‌تر حل کنیم.

دکتر حق شناس بیان کرد: برای اینکه اهداف یک سازمان و شرکت در مقیاس ملی و کشور سریعتر تحقق پیدا کند همکاری درون سازمانی نیاز است و این مهم در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد توجه است.

وی گفت: امیدواریم رتبه پارک علم و فناوری استان گلستان با توجه به پروژه‌هایی که در دست اقدام داریم در کشور ارتقاء پیدا کند.

استاندار گلستان به انگیزه قوی دانشجویان و دانش آموزان گلستانی در کسب رتبه‌های برتر کنکور اشاره کرد و افزود: امروز دانشگاه های نسل سوم در تلاش هستند که فاصله علم تا محصول را به حداقل برسانند و راه آن شرکت‌های دانش‌بنیان است و لذا باید نسبت به راه اندازی مراکز نوآوری در دانشگاه اهتمام شود.

گفتنی است در این جلسه چند شرکت دانش‌بنیان به بیان دغدغه‌های خود با دکتر ستاری و دکتر حق‌شناس پرداختند.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات