تفاهم نامه همکاری فی‌مابین پارک علم و فناوری گلستان و اداره کل میراث فرهنگی استان به امضاء رسید

تفاهم نامه همکاری فی‌مابین پارک علم و فناوری گلستان و اداره کل میراث فرهنگی استان به امضاء رسید

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این تفاهم‌نامه عصر امروز در حاشیه جلسه اقتصاد دانش‌بنیان و جهش تولید استان گلستان که با حضور دکتر «سورنا ستاری» معاون علم و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، منعقد شد.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، راه‌اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری با هدف جذب شتاب‌دهنده‌ها، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های خلاق و نوآور در محل اختصاص یافته توسط اداره‌‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان و شرکت گردشگری «تجارت پارسیان زمین» است.

حمایت از استقرار شرکتها و استارتاپها در محل مرکز، فراهم‌سازی شرایط استفاده از تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان برای شرکتهای مستقر در مرکز، فراهم سازی تمهیدات لازم برای بهره مندی شرکتها و استارتاپ‌های مستقر در مرکز از کلیه مزایای قانونی استقرار در پارکهای علم و فناوری، ارائه خدمات فنی و تخصصی به شرکتها و استارتاپهای مستقر در مرکز از جمله منتورینگ، کارگاه‌های آموزشی از جمله تعهدات پارک علم وفناوری گلستان در این تفاهم‌نامه است.

اختصاص فضای خانه تقوی به متراژ حدود ۸۰۰ متر مربع با ۱۹ اتاق به همراه کلیه زیرساختها به مرکز خلاقیت و نوآوری به مدت حداقل ۵ سال، همکاری در خصوص برگزاری پروژه‌های مشترک، معرفی استارتاپ‌های مستقر در مرکز به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تامین سرمایه لازم از جمله تعهدات شرکت گردشگری تجارت پارسیان زمین در این تفاهم نامه می باشد.

همچنین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان متعهد به حمایت مادی و معنوی از هنرمندان، نوآوران، کارآفرینان و استارتاپ‌ها و برگزاری رویدادهای مشترک، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و ایجاد ساز و کار مناسب جهت بهره‌مندی شرکت‌های مستقر از امکانات مراکز تابعه اداره کل میراث فرهنگی در سطح استان شد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

      منبع خبر

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان

      پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

        نظرات