باحضور مجازی صاحبان ایده؛ داوری اولین رویداد جامپ پارک علم و فناوری کرمانشاه آغاز شد

باحضور مجازی صاحبان ایده؛ داوری اولین رویداد جامپ پارک علم و فناوری کرمانشاه آغاز شد

اولین رویداد جذب ایده مجازی پارک علم و فناوری کرمانشاه "جامپ“ در حوزه های عمومی، ای سی تی، کشاورزی و دانش آموزی پس از انتشار فراخوان در شهریور ماه با استقبال خوب صاحبان ایده به مرحله داوری رسید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، دکتر سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در جلسه داوری این رویداد با اشاره به اهداف برگزاری آن، افزود: شناسایی و جذب صاحبان ایده، آشنایی آنان با فرایند تجاری سازی ایده و توسعه فرهنگ کارآفرینی در استان بخشی از اهداف ترسیم شده این رویداد است.

وی در  ادامه با بیان اینکه ۹۸ ایده در این رویداد شرکت کردند، افزود: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا جلسه دفاع صاحبان ایده از طرح هایشان بصورت مجازی در چند روز با حضور داوران در حوزه مختلف برگزار می شود.

آزادی افزود:شرکت کنندگان در این رویداد از مشاوره ها و دوره های آموزشی رایگان بهره مند و به آنان گواهی شرکت در رویداد ارایه خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به این موضوع که ایده های برتر در اولویت پذیرش پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار خواهند گرفت و از خدمات استقرار برخوردار خواهند شد، افزود: صاحبان ایده در این مرحله با مشاوران و منتورهای پارک به بررسی الزامات توسعه و تجاری سازی ایده ها می پردازند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:پس از مرحله داوری، نتایج اعلام و به برگزیدگان جوایز ی اهدا خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات