سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه: به دنبال جذب حمایت "بنیاد برکت" از ۲۰۰ واحد فناور کرمانشاه هستیم

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه: به دنبال جذب حمایت "بنیاد برکت" از ۲۰۰ واحد فناور کرمانشاه هستیم

کرمانشاه سرپرست پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به حمایت های مالی بنیاد برکت از ۶۱ واحد فناور استان گفت: به دنبال جذب این کمک ها برای ۲۰۰ واحد فناور دیگر استان هستیم.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه: به دنبال جذب حمایت "بنیاد برکت" از ۲۰۰ واحد فناور کرمانشاه هستیم.

سیامک آزادی امروز (۲۷ مهر) در حاشیه بازدید مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره تفاهم نامه منعقده میان بنیاد برکت و پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: طبق این تفاهم نامه بنیاد برکت از واحدهای فناوری که بتوانند در راستای تجاری سازی محصولشان ایجاد اشتغال کنند، حمایت می کند.

وی افزود:  در حال حاضر ۶۱ واحد فناور پارک در قالب این تفاهم نامه تحت حمایت های مالی بنیاد برکت هستند.

آزادی تصریح کرد: این تعداد واحد با دریافت دو میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع بنیاد توانسته اند ۱۱۰ نفر اشتغالزایی داشته باشند.

آزادی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ واحد فناور دیگر هم  شرایط لازم برای برخورداری از حمایت های مالی بنیاد را دارند و امیدواریم بتوانیم در ادامه این تفاهم نامه این واحدها را نیز تحت حمایت درآوریم.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلات بنیاد برکت انواع مختلفی دارد، گفت: رقم تسهیلات بنیاد برکت برای صنعتی سازی تولیدات ۴۰۰ میلیون تا سه میلیارد تومان است و امیدواریم در این سفر بتوانیم تسهیلات یک میلیارد تومانی را برای هر یک از واحدهای فناور استان دریافت کنیم.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

    پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات