تلاش می کنیم درکنار کالای لوکس خدماتمان...

تلاش می کنیم درکنار کالای لوکس خدماتمان...

تلاش می کنیم درکنار کالای لوکس خدماتمان لوکس تر باشد

مدیرعامل برند انورسالار :

تلاش می کنیم درکنار کالای لوکس خدماتمان لوکس تر باشد

مدیرعامل برند انورسالار گفت: ما به دنبال این هستیم که در کنار کالای لوکس خدماتمان لوکس تر باشد و انورسالار می‌تواند در ایران فضای لوکس ایرانی داشته باشد .

هانی انورسالار که در تلویزیون اینترنتی ایران ریتیل شو حضور پیدا کرده بود درباره چگونگی شکل گیری برند انورسالار گفت: انور سالار کاملا برگرفته از یک حس و یک شخصیت است. من در سال ۹۴ بعد از سال ها فعالیت در تجارت خارجی تصمیم گرفتم که در یک فضایی از کشور یک اسم و نشان کاملا ایرانی بسازم، بعد از یک سری بررسی ها دیدیم که فضای پوشاک در مقطع لوکس در ایران خالی است و تصمیم گرفتیم این برند را با نام ایرانی ثبت کنیم. ما به دنبال این هستیم که در کنار کالای لوکس خدماتمان لوکس تر باشد و انورسالار میتواند در ایران فضای لوکس ایرانی داشته باشد .

وی ادامه داد: ما تصمیم گرفتیم در هر شرایطی هویت ایرانی بودن را به هر شکلی نشان دهیم.امروز کلنگ یک اتفاق بزرگ در صنعت پوشاک ما زده شده که شاید ما هم در سال های آینده صادر کننده باشیم زیرا ما در تولید چیزی از اروپا کم نداریم .

مدیرعامل برند انورسالار درباره فروش آنلاین گفت: فروش آنلاین یکی از شاخه های ما بود که با یک تیم قوی روی آن کار کردیم. زیرا کت شلوار با کیفیت، قیمت بالایی دارد و سخت است که بتوانیم به صورت آنلاین بفروشیم .

وی ادامه داد: در دوران کرونا که اعلام کردیم آنلاین می فروشیم فروش خوبی داشتیم و حتی کت و شلوار هم در این دوران فروختیم. ما یک اتاق پرو مجازی داریم که با درصد خطای ۱۰ درصدی میتوانید کت شلوار اندازه خودتان را سفارش دهید .

انورسالار در پایان گفت: کرونا این فرصت را برای ما ایجاد کرد که تمام توانمان را روی بخش آنلاین بگذاریم. اسم برند ما به دلیل خاص و تک بودن رشد ما را در دیده شدن در فضای مجازی بیشتر کرد .

منبع  :  اکوبورس

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات