سیزدهمین دوره همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور آبان ۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌ شود.

سیزدهمین دوره همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور آبان ۹۹ به صورت مجازی برگزار می‌ شود.

به نقل از دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این همایش دانشجویی با شعار "علوم بهداشت؛ پیشرو در سلامت و ایمنی جامعه" در هفت پنل اصلی؛ بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار، بهداشت عمومی، بهداشت محیط، ارگونومی، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست، سلامت در بلایا و فوریت‌ها و اپیدمیولوژی برگزار خواهد شد.

در این همایش جدیدترین مباحث و موضوعات مرتبط با رشته‌های حوزه بهداشت ارایه می‌شود و علاوه بر ارایه مقالات علمی به صورت سخنرانی و پوستر؛ دپارتمان‌های دانشگاهی، مراکز و شبکه‌های بهداشتی درمانی و سازمان‌های مختلف نیز  فرصت دارند تا به ارایه اقدامات، طرح‌ها و فعالیت‌های شاخص خود در حوزه کووید۱۹ در پنل اختصاصی این بیماری بپردازند.

در راستای برگزاری باشکوه این همایش از متخصصان، صاحب نظران، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان  دعوت می‌شود تا با شرکت در همایش مذکور در احیا و اعتلای جایگاه رشته‌های حوزه بهداشت در کشور تاثیرگذار باشند.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات برای این همایش ۱۵ مهر ۱۳۹۹ است و مقالات در سه مرحله توسط متخصصان رشته‌های بهداشت مورد داوری قرار می‌گیرد و در نهایت به صورت پوستر یا سخنرانی ارائه  می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور  به نشانی www.ihsc.bsbmu.ir مراجعه کنند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات