برگزاری هشتمین استارتاپ دمو در زمینه آموزش

برگزاری هشتمین استارتاپ دمو در زمینه آموزش

مرکز فن بازار ملی ایران به جهت جذب سرمایه برای استارتاپ‌های حوزه آموزش با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور اقدام به برگزاری هشتمین رویداد استارتاپ دمو در حوزه آموزش می‌کند.

به گزارش اکوسیستم، نبود فرصت‌ها و بسترهای مناسب برای جذب سرمایه، یکی از چالش‌های زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشورمان است. رویدادهای استارتاپ دمو سعی دارند که از یک طرف زمینه‌ای به منظور جذب سرمایه برای کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها را به وجود آورند و از سوی دیگر فرصتی را برای سرمایه گذاران به منظور بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه گذاری فراهم کنند.

هدف اصلی رویداد استارتاپ دمو در حوزه آموزش، مذاکره مستقیم و رو در روی ایده پردازان و استارتاپ‌ها با سرمایه گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار خواهد شد، به این ترتیب استارتاپ‌ها می‌توانند به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند. همچنین سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و پس از برگزاری جلسات خصوصی و ارزیابی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... در مورد سرمایه گذاری در کسب و کارها اعلام نظر می‌کنند.

این رویداد در 12 اسفند ماه سال 96 در محل دانشگاه شهید بهشتی با حضور سرمایه گذاران تخصصی این حوزه و  استارتاپ‌های فعال در زمینه آموزش (در حوزه‌های آموزش آنلاین، سیستم‌های مدیریت یادگیری، آموزش فناوری، مدرسه‌های نسل آینده، ابزارهای مطالعه و ...) به‌عنوان سرمایه پذیران، برگزار می‌شود.

مرکز فن بازار ملی ایران با ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جهت توسعه بازار فناوری در کشور فعالیت می‌کند و تاکنون 17 فن ‌بازار منطقه‌ای در استان‌های مختلف کشور و یک فن بازار تخصصی در صنعت گاز را راه‌اندازی کرده است. به علاوه این مرکز خدمات خود از قبیل بازاریابی محصولات فناورانه، کمک به انتقال فناوری و جذب سرمایه برای افراد و شرکت‌های نوآور را از طریق بروکرهای خود ارائه می‌دهد.

    نظرات