جذب بیش از ۱۰ میلیارد تومان منابع مالی برای استان در صندوق پژوهش و فناوری گیلان

جذب بیش از ۱۰ میلیارد تومان منابع مالی برای استان در صندوق پژوهش و فناوری گیلان

رویداد سرمایه گذاری iVest با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، صندوق پژوهش و فناوری گیلان، سازمان فناوری اطلاعات استان گیلان و پارک علم و فناوری استان گیلان بطور کاملا آنلاین برگزار شد.

این رویداد که با شرکت بیش از ۸۰ طرح از ۱۰ استان کشور و سرمایه گذاری بیش از ده نهاد سرمایه گذاری کشور به مبلغ بیش از بیست میلیارد تومن برگزار شد، با معرفی ۱۱ طرح سرمایه گذاری به اتمام رسید.

صندوق پژوهش و فناوری گیلان به عنوان متولی رویداد از جذب بیش از ۱۰ میلیارد منابع مالی برای استان در این رویداد خبر داد.

دبیرخانه رویداد در پارک علم و عناوری گیلان تشکیل، و داوران، سرمایه گذاران، صاحبان طرح ها و علاقه مندان بصورت آنلاین در رویداد شرکت نمودند.

گفتنی است صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری ، بنیاد برکت (صندوق رویش) ، مجموعه ۱۰۰ استارتاپ ، صندوق شریف، مجموعه کارن کراد ، انجمن سرمایه گذاری خطرپذیر کشور و همچنین اپراتور چهارم (ایرانیان نت) سرمایه گذاران حاضر در رویداد iVest حضور یافتند و پارک علم و فناوری استان گیلان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان حامیان معنوی این رویداد بزرگ سرمایه گذاری بودند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گیلان در پایان رویداد از علاقه مندان دعوت کرد ظرف یک هفته آینده جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری بر روی طرح ها با صندوق گیلان از طریق آدرس http://www.gilanfund.ir تماس حاصل نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات