برگزیدگان اولین رویداد شناسایی چالش ها و نیازهای فناورانه صنایع استان بوشهر معرفی شدند

برگزیدگان اولین رویداد شناسایی چالش ها و نیازهای فناورانه صنایع استان بوشهر معرفی شدند




به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس ، اختتامیه رویداد شناسایی چالش ها و نیازهای فناورانه صنایع استان بوشهر با ارائه ۱۰ طرح رسیده به مرحله نهایی رویداد برگزار شد که از میان این طرح ها با بررسی و نظر هیات داوران ۳ فناور برتر برگزیده و معرفی گردیدند.

رویداد شناسایی چالش ها و نیازهای فناورانه صنایع استان بوشهر باهمکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس و شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر  توسط شرکت شتاب دهندگان بازار پارس از تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۳۹۹ با اعلام عمومی فراخوان آغاز شد که ۲۲ نفر از فناوران استان شامل اعضای هیات علمی دانشگاه ها، مدیران شرکت های دانش بنیان و مشاوران تخصصی در سامانه سایت shetaba.ir ثبت نام نمودند.

در ادامه این رویداد چهار کارگاه آموزشی شامل کارگاه شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه، کارگاه های مالکیت فکری ثبت برند و ثبت اختراع و همچنین کارگاه نحوه ارائه به سرمایه گذار برای توانمندسازی مشاوران و شرکت کنندگان در این رویداد با حضور ۱۰۲ نفر از مشاوران، فناوران و علاقمندان به این موضوعات برگزار گردید.

دبیرخانه این رویداد پس از بررسی طرح های ثبت شده در سامانه از بین طرح های ارائه شده ۱۰ چالش یا نیاز فناورانه شناسایی شده را برای ارائه در اختتامیه این رویداد انتخاب نمود که فناوران این طرح ها را در روز چهارشنبه ۷ آبان ماه ۱۳۹۹ در حضور هیات داوران ارائه نمودند.
هیات داروان پس از بررسی چالش ها و نیازهای فناورانه صنایع استان بوشهر برگزیدگان این رویداد را به شرح ذیل معرفی نمودند.

مقام اول: سرکار خانم مهندس مهرنوش محمدی با شناسایی نیاز فناورانه سیستم تصفیه کامل و بازچرخوانی آب در کارخانه تولید الکل طبی
مقام دوم: سرکار خانم فاطمه بزرگمهر با شناسایی نیاز فناورانه کاهش ضایعات کارخانه تولید تشک های ورزشی
مقام سوم: جناب آقای مهندس اسماعیل حیدری با شناسایی نیاز فناورانه کاهش ضایعات کارخانه چوب و کارگاه های نجاری

داوران رویداد:
عبدالحسن بهرامی معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس
مهندس غلامعلی قاسمی مدرس ملی شناسایی چالش ها و نیازهای فناورانه صنایع
مهندس حسین خزان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر
عبدالرسول منصوری فرد مدیر دفتر مالکیت فکری استان بوشهر
مهندس احمد فقیه احمدانی مشاور سرمایه گذاری و توسعه فناوری.
حمید باشی مدیر امور موسسات و بازاریابی پارک علم و فناوری خلیج فارس

برگزیدگان این رویداد در حضور هیات داوران، مدیران ارشد شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر و پارک علم و فناوری خلیج فارس جوایز و لوح های سپاس خود را دریافت نمودند به نفر اول این رویداد لوح سپاس و مبلغ ۵۰ میلیون ریال هدیه نقدی، نفر دوم رویداد لوح سپاس و ۳۰ میلیون ریال هدیه نقدی، و نفر سوم رویداد لوح سپاس و مبلغ ۲۰ میلیون ریال هدیه نقدی اهدا گردید.
در پایان این رویداد با نظر شرکت شهرک های صنعتی استان مقرر گردید تمامی فناوران حاضر در این رویداد در سامانه eservice به عنوان فناور ثبت نام نموده و نیازهای فناورانه خود را ثبت نمایند تا با همکاری دیگر فناوران کشور چالش های شناسایی صنایع استان رفع و باعث توسعه اقتصادی و افزایش تولیدات صنعتی کشور گردند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    منبع خبر

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر)

    پارک علم وفناوری خلیج فارس (بوشهر) یک پارک علم و فناوری در شهر بوشهر می باشد

      نظرات