چگونگی ساختن اکانت در اینستاگرام و نکات ریز آن

چگونگی ساختن اکانت در اینستاگرام و نکات ریز آن


چگونگی ساختن اکانت در اینستاگرام و نکات ریز آن

مسلماً اولین قدم برای فعالیت در اینستاگرام، ساختن حساب کاربری است. حساب کاربری یا همان اکانت برای هر کاربری به صورت واحد بوده و در حقیقت شناسنامه کاری او به حساب می‌آید. اگر هنوز با چگونگی ساختن اکانت در اینستاگرام آشنا نیستید یا دنبال چند نکته ریز هستید، مطالعه این مقاله به شما توصیه می‌شود.

چگونه یک حساب کاربری در اینستاگرام بسازیم؟

۱-از اپ‌استور ( iPhone ) و یا گوگل پلی ( Android ) برنامه اینستاگرام را سرچ و سپس دانلود کنید. مراقب باشید که برنامه‌های مشابه زیادی وجود دارد. اینستاگرام پلاس یا غیره به هیچ وجه تائید نمی‌شود.

۲- برنامه را نصب کنید.

۳- بعد از نصب آن را باز کنید.

۴- روی گزینه sign up with Email or phone number (Android) یا create new account (iPhone) ضربه بزنید. سپس آدرس ایمیل یا شماره تلفن (کد تائید را برای آن می‌فرستند) را وارد کنید و next را بزنید.

شما همچنین می‌توانید روی log in with facebook زده تا با حساب فیسبوک خود وارد شوید.

۵- اگر با ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت نام کرده‌اید، یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید و اطلاعات پروفایل خود را پر کنید. سپس روی next ضربه بزنید. اگر با Facebook ثبت‌نام کرده اید و در حال حاضر از سیستم خارج بوده باشید، از شما می‌خواهد که وارد حساب فیسبوک خود شوید.

برای ساخت اکانت اینستاگرام از کامپیوتر :

۱-به instagram.com بروید .

۲- آدرس ایمیل خود را وارد کنید، نام کاربری و کلمه عبور را ساخته و یا روی log in with Facebook کلیک کنید تا با حساب فیسبوک خود وارد شوید .

۳- اگر با ایمیل ثبت نام کردید، روی Sign up کلیک کنید. اگر با فیسبوک ثبت نام کردید، در صورتی که داخل حساب نبوده از شما می‌خواهد که با حساب فیسبوک خود وارد شوید .

۴- اگر با ایمیل حساب خود را ساخته‌اید، از درست وارد کردن آدرس ایمیل خود مطمئن شوید و ایمیلی را انتخاب کنید که تنها شما به آن دسترسی دارید. اگر از حساب خود خارج شوید و کلمه عبور خود را فراموش کنید، برای بازیابی حساب اینستاگرام خود باید بتوانید به ایمی ل ‌تان دسترسی داشته باشید .

بروزرسانی اطلاعات پروفایل اینستاگرام

یکی از بخش‌های کاربردی آموزش اینستاگرام به‌روزرسانی اطلاعات پروفایل (پیج) شماست. برای به­روز رسانی اطلاعات پروفایل شامل نام کاربری و آدرس ایمیل مربوط به حساب خود :

۱- وارد پروفایل پیج خود شوید

۲- وارد گزینه Edit profile شوید.

۳-تغییراتی که می‌خواهید (مثل نام کاربری، بایو و عکس پروفایل) را انجام دهید و روی گزینه save یا done بزنید.

شما این به­روزرسانی را می‌توانید از روی وب هم انجام دهید.

اگر یک نام کاربری قبلاً استفاده شده باشد ولی به نظر غیرفعال باشد، چه می‌توانم بکنم؟

اگر نام کاربری توسط کسی استفاده شده باشد ولی غیرفعال باشد، شما می‌توانید با اضافه کردن نقطه (.)، زیرخط (-)، اعداد (۱۲۳۴) و غیره، این نام کاربری را مورد استفاده قرار دهید.

سیاست اینستاگرام در مورد نام کاربری غیرفعال چیست؟

اینستاگرام مردم را تشویق می‌کند که پس از ساختن حساب کاربری اینستاگرام وارد حساب خود شوند و از آن استفاده کنند. جهت فعال نگه داشتن حساب خود وارد حسابتان شوید و عکسی را به اشتراک بگذارید، پست‌های دیگران را لایک کنید یا نظرتان را برایشان بنویسید.

ممکن است حسابی که برای مدت طولانی غیرفعال باشد به طور دائم پاک شود.

ایمیلی دریافت کردم که می‌گوید حساب جدید اینستاگرام ساخته‌ام ولی من برای حساب جدید اقدامی نکرده‌ام

به احتمال زیاد شخص دیگری به اشتباه ایمیل شما را در زمان ساخت حساب اینستاگرام وارد کرده است.

برای حذف ایمیل خود از حسابتان:

اگر حساب اینستاگرام دارید، از آن خارج شوید. بعد از خارج شدن مطمئن شوید که دسترسی به ایمیل کنونی که حسابتان با آن در ارتباط است را دارید. اگر حساب اینستاگرام ندارید روی گزینه let us know که در پایین ایمیل welcome to Instagram است کلیک کنید که اینستاگرام متوجه شود شما نیستید. حال باید بتوانید از این آدرس ایمیل برای ساخت حساب اینستاگرام یا اضافه کردن آن به حساب موجود استفاده کنید.

من نمی‌توانم برای باز کردن حساب ثبت‌نام کنم چرا که یک حساب با آدرس ایمیل یا شماره تلفن من موجود است؟

اگر شما با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت‌نام کرده‌اید ولی رمز عبور خود را به یاد نمی‌آورید، می‌توانید رمز عبور خود را تجدید کرده و به حساب خود وارد شوید.

اگر آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را صحیح وارد کردید و با پیغامی به این مضمون که حسابی با آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما وجود دارد مواجه شدید، به اینستاگرام اطلاع دهید.

به این نکته دقت داشته باشید که با هر آدرس ایمیل تنها می‌توانید یک اکانت در اینستاگرام ایجاد کنید.

هیجان زده خواهید شد!

مطالب مرتبط:

فواید استفاده از ربات افزایش فالوور و لایک اینستاگرام راهنمای تبلیغات گسترده در اینستاگرام روش های افزایش فالوور اینستاگرام شادوبن اینستاگرام ( INSTAGRAM SHADOWBAN ) چیست؟
لینک اصل خبر در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    منبع خبر

    آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    ارائه دهنده فول سرویس خدمات بازاریابی آنلاین

      نظرات