بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌ زیست در...

بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌ زیست در...

بسته‌بندی‌های سازگار با محیط‌ زیست در فروشگاه‌های اسپار مجارستان

فروشگاه‌های اسپار مجارستان شروع به تولید و استفاده از دو نوع بسته‌بندی جدید در تمامی فروشگاه‌های سطح کشور کرده است. این بسته‌بندی‌ها شامل پک قابل شست‌وشو برای مواد غذایی و همین‌طور پک قابل شست‌وشو جایگزین فویل و سلفون برای انواع  ساندویچ‌ها می‌شوند.

این بسته‌بندی‌ها گیاهی و عاری از ماده شیمیایی بی‌پی‌اِی ( BPA ) هستند و از مواد ماندگار برای استفاده روزانه ساخته شده‌اند. با وجود عبور جریان هوا از این کیسه‌ها، اما مواد استفاده شده در ساخت آنها اجازه عبور رطوبت به داخل را نمی‌دهند و می‌توان از آنها برای حمل و نگهداری میوه‌ها و سبزیجات، ساندویچ، خشکبار و... استفاده کرد.

این مواد قابل شست‌وشو جایگزینی عالی برای بسته‌بندی‌های قدیمی یکبارمصرف مانند فویل‌های آلومینیومی هستند که در اندازه‌های گوناگون و برای انواع ساندویچ، نان‌ها و میوه‌ها استفاده می‌شدند. این روش یکی از راه‌های مناسب برای جلوگیری از هدررفت مواد در زندگی روزمره است.

به گفته مارک مک‌زِلکا، مدیر ارتباطات اسپار مجارستان: «چالش ما برای ساخت آینده‌ای پایدار بر اساس چگونگی کاهش تولید زباله‌های پلاستیکی خانگی همزمان با فراهم‌آوری راحتی خرید و زندگی روزمره برای مشتریان‌مان است. اسپار مجارستان دائما در حال افزایش تولید محصولات سازگار با محیط زیست است که توسط مشتریان با بازخورد مثبت مواجه شده‌اند و امیدواریم محصولات جدید نیز به همان اندازه محبوب واقع شوند.»

در ماه می‌۲۰۲۰، اسپار مجارستان تولید کیسه‌های قابل بازیافت برای میوه‌ها و سبزیجات و محصولات نانوایی را راه‌اندازی کرد. همچنین سال گذشته این شرکت شروع به آزمایش استفاده از روکش‌های سیلیکونی قابل بازیافت روی انواع ساندویچ‌ها و برخی محصولات لبنی کرد. این روکش‌های چندبارمصرف دارای قابلیت پاک شدن آسان بوده و به حفظ کیفیت محصولاتِ بدون پوشش کمک می‌کنند.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات