فروشندگی و فروشگاه داری

فروشندگی و فروشگاه داری

فروشندگی و فروشگاه داری

#معرفى_کتاب

فروشندگی و فروشگاه‌داری

مجموعه چهار جلدی فروشندگی و فروشگاه‌داری مشتمل بر چهار کتاب به قلم مجتبی فیض‌اللهی و غلامرضا عباسی است. برخی از جملات، چکیده مطالب چندین کتاب دیگر بوده و همراه با ۲۰۰ تصویر آموزشی تشریحی از بهترین فروشگاه های جهان نکات مهمی را آموزش می‌دهند و همراهانی از قبیل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مدیران فروش، بازاریان، تولیدکنندگان، شرکت‌های پخش، ویزیتورها، خدمات پس از فروش، صندوق‌داران، مغازه‌داران و کلیه اصناف و خدمات می‌توانند در ردیف کاربران این کتاب قرار گیرند. در جلد نخست مجموعه چهار جلدی فروشندگی و فروشگاه‌داری، به موضوعاتی از قبیل مفهوم رفتار مشتری، عوامل ترس از خرید، جایگاه فروشنده، مفهوم ارزش برای مشتری، تبلیغات موثر، نیاز گروه‌های مختلف مشتریان، خرید خانوادگی، پنج مرحله یادگیری خرید در کودکان و ... اشاره شده است و جلد دوم این کتاب که ویژه اصناف است از فروشندگان کفش و مبلمان و لوازم خانگی گرفته تا انواع پوشاک، لوازم آرایشی و میوه و تره بار را در بر گرفته است. جلد سوم این کتاب نیز به موضوعات مربوط به خدمات ویژه از جمله کارواش‌ها، رستوران‌ها، آژانس‌های توریستی و مسافرتی، سوپرمارکت‌ها و ... پرداخته است و در نهایت دانستنی‌ها و ویژگی‌های یک فروشنده ناب، توصیه‌ها و هشدارهایی برای مدیران فروش و بازاریابی عناوینی است که در جلد چهارم مجموعه کتاب‌های فروشندگی و فروشگاه‌داری که مربوط به دانستنی‌ها، ویژگی‌ها، توصیه‌ها و هشدارهاست گنجانده شده است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات