قلم نوری چی بخرم؟

قلم نوری چی بخرم؟

مقدمه:


تقاضا برای کلاس آنلاین روز به روز بیشتر می شود و در این میان اساتیدی که آموزش دیده اند و برای آموزش آنلاین آمادگی دارند در این مسیر پیشتاز هستند. استفاده از ابزارها و امکانات سبب می شود تدریس آنلاین جذاب تر شود و عدم حضور فیزیکی افراد در محیط درس را تا حدودی جبران کند. استفاده از قلم نوری که در این مقاله به آن پرداخته ایم یکی از این ابزارهاست. طی تماس هایی که اساتید و کاربران با پشتیبانی سایت داشتند مبنی بر اینکه " قلم نوری چی بخرم؟ " بر آن شدیم تا تجربه اساتید خوب استادسلام را در استفاده از قلم نوری با شما به اشتراک بگذاریم.در ادامه تجربه 7 استاد خوب استادسلام درباره کاربردهای قلم نوری و راهنمایی هایی برای خرید قلم نوری مناسب را با هم می خوانیم.

تجربه استاد بنفشه قارداش بیگی مدرس فیزیک استاد سلام

من بنفشه قارداش بیگی هستم از اساتید استاد سلام، می خوام براتون ازتجربه استفاده از قلم نوری بگم. الان با وجود کرونا و شرایطی که پیش اومده خیلی تمایل به کلاس های آنلاین زیاد شده من قبل ها هم کلاس آنلاین برگزار می کردم مثلا برای شاگردهایی که خارج از تهران داشتم فقط آن زمان به این صورت بود که قلم نوری نداشتم و از برگه کاغذ استفاده می‌کردم و خودکار و دوربین را طوری تنظیم می کردم که از صفحه کاغذی من فیلم گرفته شود و در کلاس آنلاین نمایش داده شود و در واقع شرایط حرفه ای نبود و فقط جهت رفع نیاز خودم را قانع کرده بودم ، این مورد را براتون تعریف کردم که بتونم هر دو تجربه را با هم به اشتراک بگذاریم و حرفه ای مقایسه کنیم، مقایسه بین بنز و پراید, یعنی قلم نوری می تواند در این حد در کیفیت کلاس ما موثر باشد.

کلاس های آنلاین واقعا داره خوب برام پیش میره و دانش آموز هم خیلی راضی هست، به گونه ای که از فروردین 99 تا امروز که در اواسط آبان 99 هستیم، مرتب کلاس داشتم و فقط 2 جلسه کلاس حضوری رفتم و تمام کلاس هام به صورت آنلاین برگزار شده قلم نوری که من تهیه کردم برندش wacom هست و مدل اسمال onebye سایز کوچک اندازه یک برگه A6 هستش. در ابتدا فکر میکردم که هر جه سایز بزرگ تر باشد بهتر است ولی با تجربه امروزم به شما میگویم که نظرم اشتباه بوده و اصلن سایزش مهم نیست و همین سایز a6 خیلی هم مناسبه و کنار لپ تاپ  و روی میز به راحتی جا می شود و به آسانی می شود روی آن نوشت و شنیده ام که می گویند اگر پد قلم کوچک باشد پس ریز می نویسد، نه اینطور نیست و بی ارتباط است به سایز.این قلم نوری دو دکمه دارد که میشود نقش هر دکمه را تعیین کرد که مثلا دکمه بالا به عنوان پاک کن کار کند و دکمه پایین زوم کند ولی من شخصا این مورد را انجام نداده ام و استفاده نمی کنم .

نقش برند لپ تاپ

لپ تاپ من asus هست ولی فرقی نمی کند لپ تاپ چه باشد،از وقتی به usb وصل کنید مانند موس عمل می کند البته نه اینکه موس کاری نکند و او نقش خودش برقرار است، به لپ تاپ وصل می شود و صفحه لپ تاپ را با دانش آموز به اشتراک می گذارم، هرچه می نویسم را دانش آموز می بیند، صدا هم که داره رد و بدل می شود و کاملن مشابه یک کلاس حضوری، که حالا به جای برگه کاغذ و کتاب درسی ما لپ تاپ را نگاه می کنیم و از آن طرف هم دانش‌آموزان هم می‌توانند با لپ تاپ کانکت بشوند و هم میتوانند با گوشی موبایل کانکت بشه که اگر برایش داشتن لپ تاپ میسر باشد چون صفحه مانیتورش بزرگ خیلی بهتر هست نسبت به گوشی که ریز ترهست من معمولا روی فایل pdf می‌نویسم و می شود روی فایل پاورپوینت هم نوشت، من فایل پی دی اف را با نرم افزار pdfAnotator باز می کنم که امکان نوشتن رویش وجود دارد یا با ادوبی ریدر خطوط کج و معوج نوشته می شد ولی با نرم افزاری که عرض کردم نوشتن روی فایل خیلی روان است.

اگر می خواهید نظر دیگر اساتید را بدانید در ادامه همراه ما باشید:

https://ostadsalam.ir/news/قلم-نوری-چی-بخرم؟

    منبع خبر

    استاد سلام

    استاد سلام

    استاد سلام مرجع تدریس، تدریس خصوصی و معلم خصوصی، تدریس خصوصی آنلاین ، اجاره کلاس، اجاره سالن کنفرانس، اجاره سالن همایش، برگزاری کلاس مجازی (کلاس آنلاین ) برای هر ایرانی در همه علوم و فنون

      نظرات