آموزش آنلاین برای مدرسه

آموزش آنلاین برای مدرسه

تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که آموزش آنلاین چقدر می تواند موثر باشد؟ سهم مدارس آنلاین در آموزش افراد چقدر است؟ 

ممکن است خیلی از شما مدرسه آنلاین را همان کلاس آنلاین استاد سلام بدانید اما جالب است بدانید که این دو کاملا از همدیگر متفاوت هستند. اگر می خواهید درباره مدرسه آنلاین استاد سلام بیشتر بدانید در این مقاله مطالب جالبی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. 

ایده مدرسه آنلاین استاد سلام مدت ها بود که در حال پردازش بود تا برای رونمایی و عملی شدن آماده شود و این امر در ابتدای سال ممکن شد و به دلیل تجربه خوبی که در زمینه برگزاری کلاس آنلاین داشتیم توانستیم نظر مدیر موسسات و مدارس را به سرعت جلب کنیم به ما اعتماد کردند در نتیجه مدرسه آنلاین استادسلام راه اندازی شد. پس بهتر است اینطور بگوییم که کلاس آنلاین بخش مهمی از مدرسه آنلاین شد. در همان ابتدای امر مدارسی از شهرهای کوچک و دور افتاده مانند روستای دهلر قشم با یک جستجوی ساده در گوگل ما را پیدا کردند و درخواست کلاس آنلاین داشتند و پس از برگزاری چند جلسه کلاس برای کل مدرسه درخواست کلاس دادند آنلاین دادند. با حضور مدارسی از بروجرد مدرسه استاد سلام شکل رسمی تری به خود گرفت. تا امروز حدود 60 مدرسه توانسته اند با ثبت نام در مدرسه آنلاین استاد سلام تدریس آنلاین داشته باشند. در این راستا شما چه اقدامی کرده اید؟

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:

سیستم lms
چرا داشتن پشتیبانی مدرسه آنلاین مهم است؟
کلاس آنلاین چه امکاناتی باید داشته باشد؟
نگاه خانواده ها به تدریس آنلاین در کلاس آنلاین
و ......

در ادامه مطلب درباره موضوعات و مسائلی که در این مسیر اتفاق افتاد صحبت می کنیم. همراه ما باشید:

https://bit.ly/3pyXvG6

    منبع خبر

    استاد سلام

    استاد سلام

    استاد سلام مرجع تدریس، تدریس خصوصی و معلم خصوصی، تدریس خصوصی آنلاین ، اجاره کلاس، اجاره سالن کنفرانس، اجاره سالن همایش، برگزاری کلاس مجازی (کلاس آنلاین ) برای هر ایرانی در همه علوم و فنون

      نظرات