برگزاری جلسه پارک با پژوهشکده انکولوژی

برگزاری جلسه پارک با پژوهشکده انکولوژی

جلسه‌ای بین پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس و پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سلول‌تراپی به‌عنوان یکی از اعضا موثر ناحیه نوآوری مدرس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌‌مدرس، در این جلسه که با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه پارک، محمد صادق سبط‌الشیخ انصاری، رئیس پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سلول تراپی، اسداله موسوی، معاون آموزشی، حسین کامران‌زاده و اعضای هیات علمی این پژوهشکده تشکیل شد، طرفین به بحث و تبادل نظر در خصوص گسترش همکاری‌ها در ناحیه نوآوری مدرس پرداختند.

در ابتدای جلسه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه پارک، مشخصات ناحیه نوآوری را تشریح کرد و سپس به تبیین اهداف ناحیه نوآوری در ایجاد شبکه و بسترسازی نوآوری پرداخت.

در ادامه، رئیس، معاون آموزشی و تعدادی از اعضا هیات علمی پژوهشکده سخنانی را بیان کرند و از ایجاد تعاملات و ارتباطات جدید در حوزه نوآوری استقبال کردند.

در خاتمه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه پارک، استفاده از توانمندی‌های بازیگران ناحیه نوآوری مدرس به خصوص حوزه سلامت را ضروری بر شمرد و طرفین بر همکاری مشترک با محوریت عارضه‌یابی و معرفی شرکت‌های فناور حوزه سلامت توافق کردند.

این جلسه در روز یک‌شنبه ۱۱ آبان سال جاری برگزار شد.

ساعت ۱۵:۰۰- ۹۹/۰۸/۲۵

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

    پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

    پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات