آموزش ژست عکاسی

آموزش ژست عکاسی

هرچه زمان میگذرد و روز به روز مردم غرق در شبکه های اجتماعی می شوند بیشتر از پیش به فکر عکاسی و یاد گیری درست آن می افتند ما امروز در عکس اپ قصد داریم به شما ژست های صحیح عکاسی را آموزش دهیم تا شما نیز بتوانید با استفاده از این آموزش عکس های زیبا بگیرید تا در شبکه های اجتماعی خود قرار دهید. با ما همراه باشید.

ژست عکاسی

ژست شماره ۱
در این ژست شما باید دستان خود را در جیبتان قرار دهید. دستان ما معمولا در عکس انداختن انگار بخش اضافه بدن ما هستند که اگر بلد نباشیم چگونه از آن ها استفاده کنیم عکس هایمان را خراب می کنند .
این ژست شما بسته به زاویه دوربین یک یا دو دست را می توانید در جیبتان قرار دهید و همچنین انگشت شست را از جیب بیرون بگذارید و یکی از خوبی ها این ژست ترکیب شدن آن با سایر ژست ها می باشد.

 

ژست عکاسی

ژست شماره ۲
یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین ژست ها همین ژست است ژست دست به سینه , در این ژست شما باید دستان خود را به شکل ۹۰ درجه و روی هم بر روی سینه خود قرار دهید در زبان انگلیسی به این مدل Foled arms  نیز می گویند .
از این ژست می توانید برای عکس پروفایل شبکه های اجتماعی خود استفاده نمایید و البته این ژست بیشتر بدرد آقایان می خورد که زیاد به ژست گرفتن حرفه ای علاقه ندارند. از این ژست نیز میتوان به عنوان ژست ترکیبی با سایر ژست ها استفاده نمود.

 

ژست عکاسی

ژست شماره ۳
برای انداختن عکسی پر احساس می توان از ژست تکیه بر دیوار استفاده کرد. با تکیه دادن به دیوار و نگاه کردن به افق میتوانید عکسی پر از احساس را ثبت نمایید . البته از چند زاویه مختلف این کار را انجام دهید تا به بهترین نتیجه برسید اگر پایتان را نیز به دیوا به شکل ۹۰ درجه تکیه دهید نیز بد نیست.
این مدل ژست مورد علاقه عکاس مُد و پرتره نگار افسانه ای، ایروینگ پن (Irving Penn) نیز بود، که گاهی اوقات در هنگام ژست دادن به سوژه هایش از دیوارهای متحرک استفاده می کرد. او در یکی از عکس هایش دیوارها را در هر دو طرف بدن مدل قرار داد.

 

ژست عکاسی

ژست شماره ۴
ژست شماره چهار قدم زدن است در این ژست باید از فاصله دور به سمت دوربین حرکت نمایید و به دوربین نزدیک شوید یکی از خوبی های این ژست این است که شما از دست خشکی ها و نا راحت بودن های سایر ژست ها خلاص می شوید و بدنتان را همانگونه که هست به تصویر می کشید و همزمان عکستان نیز زیبا می شود.

 

ژست عکاسی

ژست شماره ۵
در این ژست باید دستانتان را پهلو های خود بگذارید و با نگاهی غرور آمیز دوربین را نگاه کنید این ژست برای آقایان و بانوان به کار میرود و می توان از آن به عنوان یک ژست همگانی استفاده کرد البته زاویه دوربین و حالت ایستادن نیز در نتیجه عکس تاثیر زیادی دارد پس سعی کنید از چند زاویه این عکس را تکرار کنید تا بهترین آن ها را پیدا کنید و انتخاب نمایید.

    منبع خبر

    چاپ عکس آنلاین

    چاپ عکس آنلاین

    عکس اَپ بزرگترین ، کاملترین و حرفه ای ترین مجتمع چاپ عکس ، تخته شاسی و تولید آلبوم در کشور می باشد.

      نظرات