تجمیع توانمندی‌های آزمایشگاهی توسعه‌زا است

تجمیع توانمندی‌های آزمایشگاهی توسعه‌زا است

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با اشاره به مدل فعالیت شبکه آزمایشگاهی، گفت: شبکه یک سازمان سلسله مراتبی نیست بلکه هرکدام از اعضا به عنوان مرکز می‌توانند حضور و ارتباطاتی فعال در این عرصه داشته باشند.
«اگر بتوانیم همه توانمندی های آزمایشگاهی کشور را در یک مجموعه کنار یکدیگر جمع کنیم به صورت بهینه تری از این امکانات بهره خواهیم برد» این موضوعی است که مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری به آن اشاره کرده است.
وی، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را یک موجود زنده و پویایی تصور می کند که به نوآوری و رشد نیاز دارد. به گفته وی، این مجموعه همیشه آماده دریافت و اجرای ایده های نوین است.
اسدی‌فرد، اطلاع از تجربه‌های دیگران را که منجر به انتقال ایده‌ و خلق نوآوری و این گردش اطلاعات می شود را باعث بارور شدن شبکه آزمایشگاهی و رشد و تعالی آنها می داند و بر افزایش اصولی و علمی جمعیت این شبکه تاکید دارد.
«اگر می‌خواهیم در حوزه اقتصاد مبتنی بر دانش فعالیت کرده و از خدمات آزمایشگاهی ارزش افزوده ایجاد کنیم باید پژوهشگران، دانشجویان و اساتید به توان کلی آزمایشگاههای کشور در بخش‌های خصوصی و دولتی آگاهی داشته باشند»، این جمله، باور مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.
پایان پیام/۲۳

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات