فیس لیفت چیست و چگونه انجام می‌شود؟

اما فیس لیفت چیست و دقیقا به چه صورت انجام می‌شود؟ آیا استفاده از این اصطلاح برای تمامی صنایع صحیح است؟ این تغییرات گاهی به حدی محدود است که تنها متخصصین و کسانی که به اندازه کافی در یک صنعت خاص خبره هستند، می‌توانند آنها را تحت عنوان فیس لیفت تشخیص دهند. به عنوان مثال اپل هر ۱۲ ماه یک آیفون جدید عرضه می‌کند و هر دو سال یکبار شرکت‌های بزرگ تولیدکننده لوازم خانگی مانند اسنوا، ال جی، سامسونگ و … نسل جدیدی از دستگاه‌های خود را به بازار عرضه می‌کنند. شرکت‌ها با استفاده از فیس لیفت، نسل جدیدی از تغییرات کوچک و جذاب را به مشتریان خود عرضه می‌کنند که نتیجه آن، رضایت بیشتر خریداران است. این شرکت برای ارائه مدل T خود که در آن زمان یک نسخه بی نظیر از ماشین بود، در طی ۱۹ سال مجموعه از بروزرسانی‌ها را به بازار عرضه کرد. در واقع علم و تکنولوژی جدیدی که توسط واحدهای تحقیق و توسعه در شرکت‌ها خلق می‌شود، عاملی است که باعث ایجاد فیس لیفت در صنایع مختلف می‌شود.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات