تمایل بالای مشتریان به خرید آفلاین  در...

تمایل بالای مشتریان به خرید آفلاین در...

تمایل بالای مشتریان به خرید آفلاین  در دوران رشد خریدهای آنلاین

تمایل بالای مشتریان به خرید حضوری با وجود افزایش آمار خرید اینترنتی نیاز‌های روزانه

تا پایان سال ۲۰۲۵ خرید اینترنتی اقلام روزمره و مصرفی ۵/۲۱درصد از حجم کل خرید‌ها که معادل ۲۵۰ میلیون‌دلار می‌شود را شامل خواهد شد که این رقم بیانگر افزایش بیش از ۶۰درصد در مقایسه با دوران پیش از شیوع ویروس کروناست.

این آمار که طبق تحقیق از ۶۰هزار مشتری کالاهای خواروبار در کشور آمریکا توسط مرکز آمار مرکاتوس ( Mercatus ) انجام شده است، نشان‌دهنده آن است که از سال ۲۰۱۸ خرید غیرحضوری این اقلام با رشد حدودا دوبرابری مواجه شده است. با این حال آمار نشانگر آن است که ۷۸درصد از خریداران همچنان خرید سنتی و حضوری را ترجیح می‌دهند.

این مرکز نام این پروژه تحقیقاتی را «واقعیت‌های جدید خواروبار» نامگذاری کرده است. بنابر تغییر رفتار مشتریان به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و اجبار قرنطینه خانگی در آمریکا، ۳۰درصد از خریداران مقصد خرید خود را تغییر داده‌اند. از این آمار ۶۰درصد از خریداران محل خرید خود را از یک فروشگاه حضوری به فروشگاهی دیگر تغییر داده و ۴۰درصد دیگر به خرید اینترنتی روی آورده‌اند.

سه دلیل اصلی گرایش مشتریان به خرید اینترنتی شامل شیوع ویروس کرونا (۶۲درصد)، سهولت در خرید (۶۲درصد) و صرفه‌جویی در زمان (۴۲درصد) هستند. مشتریان در مقایسه با خرید حضوری وفاداری بسیار کمتری نسبت به فروشنده دارند تا جایی که تنها هشت‌درصد از خریداران به یک فروشنده تماما آنلاین مانند آمازون پایبند می‌مانند.

گروه‌های سنی بالاتر(۴۵ سال و بیشتر) با ثبت ۴۶درصد بیشترین گرایش به خرید اینترنتی را داشته‌اند که سبب ایجاد روش‌های جدید پردازش سفارش‌های غیرحضوری و ۳۵درصد ثبت اولین سفارش اینترنتی شده‌اند.

در این رابطه سیلواین پِریِر، مدیرعامل و بنیانگذار مرکز آمار مرکاتوس گفت: «رشد خرید اینترنتی اقلام نیاز روزانه در سال ۲۰۲۰ و پیش‌بینی تاثیر طولانی‌مدت این موضوع با قرار گرفتن در کنار مفهوم وفاداری پیاپی مشتریان به خرید حضوری نشانگر آن است که این دو، مکمل یکدیگر در ایجاد یک تجربه خرید عالی در سراسر یک واحد فروش خواروبار هستند.»

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات