راهنمای تبلیغات گسترده در اینستاگرام

راهنمای تبلیغات گسترده در اینستاگرام


فهرست

نحوه‌ی اجرای تبلیغات گسترده در اینستاگرام

انواع تبلیغات گسترده در اینستاگرام

مقدمه

پروژه burbn که توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر به منظور عکاسی با تلفن همراه اجرایی شد در مواردی با شکست همراه بود اما تلخی این شکست‌ آن‌ها را مغلوب نکرد و این پروژه را تا جایی پیش برد که به پلتفرم  اینستاگرام منتهی شد و دنیای دیجیتال را با معجزه‌ای جدید آشنا کرد. لغت اینستاگرام برگرفته از دو کلمه Instant camera و Telegram به معنای پیام‌رسانی فوری از طریق دوربین و عکاسی می‌باشد. اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ نخستین اپلیکیشن خود را که با سیستم عامل ios سازگار بود رونمایی کرد و بعد از دوسال نسخه اندروید آن را ارائه داد تا رکورد یک میلیون بارگیری در روز را از آن خود کند. با توجه به نکاتی که ذکر شد و بازخورد این روزها از اینستاگرام می‌توان این موضوع را برداشت کرد که یکی از بهترین بسترها برای معرفی و افزایش فروش کسب و کارها تبلیغات گسترده در اینستاگرام است.

نحوه‌ی اجرای تبلیغات گسترده در اینستاگرام

امروزه تبلیغات گسترده در اینستاگرام به رکن اصلی کسب‌وکارهای آنلاین تبدیل شده است و اکثر  برندها به دنبال این مهم هستند تا به بهترین روش در این میان عرض اندام کنند؛ اگر بخواهیم تبلیغات گسترده در اینستاگرام را به یک مسابقه فوتبال تشبیه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که بهترین تاکیتک حمله همه جانبه است، تیمی که با تمام قوا حمله کند همیشه برنده خواهد بود بنابراین گستردگی در تبلیغات اینستاگرام هم می‌تواند در هر تورنمنتی موفقیت‌آمیز باشد. حال به نحوه اجرای تبلیغات گسترده در اینستاگرام توسط آژانس دیجیتال مارکتیگ راز می‌پردازیم؛ در ابتدای کار برند موردنظر تبلیغ خود را در اختیار تیم تبلیغات گسترده راز قرار می‌دهد و کارشناسان پس از بررسی، با توجه به تعریف قیمت، زمان، دسته‌بندی موضوعی و... تبلیغ را به گروه ادمین‌ها معرفی می‌کنند و از شروع تا پایان به صورت لحظه‌ای گزارشات اجرایی را در اختیار تبلیغ دهنده قرار می‌دهند. اجازه دهید تا با یک مثال تبلیغات گسترده در اینستاگرام را بیشتر توضیح دهیم؛ به فرض مثال یک تبلیغ در رابطه با پزشک بانوان داریم، با فیلترگذاری محدودیت جنسیتی، این تبلیغ را در گروه ادمین‌هایی که با راز در حال همکاری هستند به اشتراک می‌گذاریم، سپس ادمین‌هایی که توانایی اجرای تبلیغ را با توجه به محدودیت جنسیتنی آن دارند پست مربوطه را تگ می‌کنند، در این بین کارشناسان تبلیغ گسترده در اینستاگرام راز پیج‌هایی را که اعلام امادگی کرده‌اند را از لحاظ واقعی بودن فالوورها، محتوای اخلاقی و آنالیز پست‌های قبلی بررسی می‌کنند و پس از گذراندن مراحل تحلیل و بررسی، تبلیغ مورد نظر را در زمان مناسب اجرا می‌کنند و به همین راحتی با یک حمله همه‌جانبه یک پروژه تبلیغات گسترده در اینستاگرام اجرا می‌شود.

انواع تبلیغات گسترده در اینستاگرام

تبلیغات گسترده در اینستاگرام به سه دسته تقسیم می‌شوند، که نحوه محاسبه آن‌ها برحسب ویو ویدیو، ویو استوری و ایمپرشن می‌باشد.

  • تبلیغات گسترده در اینستاگرام بر حسب ویو استوری

تبلیغات گسترده در اینستاگرام بر حسب استوری می‌تواند به دو صورت لینک دار و بدون لینک باشد، معمولا استوری های لینک‌دار به منظور جذب کاربر برای نصب یک اپلیکیشن یا افزایش ورودی به وب‌سایت یک فروشگاه صورت می‌پذیرد بنابراین با نگاهی کلی می‌توان به این نتیجه رسید که تبلیغات گسترده در اینستاگرام به‌راحتی نرخ تبدیل را برای کسب‌وکارها افزایش می‌دهد. در این بین استوری‌های بدون لینک هم گزینه مناسبی برای افزایش آگاهی کاربران نسبت به خدمات یا کالای برندها می‌باشد. بنابراین تبلیغات گسترده در اینستاگرام می‌تواند نرخ تبدیل برندها و افزایش آگاهی به آن‌ها را افزایش دهد.

  • تبلیغات گسترده در اینستاگرام به صورت پست

تبلیغات گسترده در اینستاگرام برحسب پست به دو صورت ویدیو و عکس می‌باشد؛ که شمارش و هدف‌گذاری آن‌ها با توجه به ویو ویدیو و ایمپرشن تصویر موردنظر شمارش می‌شود. این نوع تبلیغات باید توسط ادمین‌ها در ساعت مقرر که حجم بازدیدکنندگان مناسبی را داشته باشد انجام شوند. این نوع تبلیغات به علت دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام معمولا بازخورد بیشتری نسبت به سقف تعیین شده کسب خواهند کرد و یکی از بهترین روش‌های تبلیغات گسترده در اینستاگرام می‌باشد.

هیجان زده خواهید شد!

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز مفتخر است که خود را به عنوان برترین مجری تبلیغات گسترده در اینستاگرام معرفی کند؛ این آژانس با فراهم آوردن لیست‌های کامل از پیج‌های مختلف اینستاگرامی در زمینه‌های مختلف آماده همکاری با برندها و کسب‌وکارها در زمینه تبلیغات گسترده در اینستاگرام می‌باشد. همچنین کارشناسان این سبک از تبلیغات با نظارت کامل برای اجرای تمام مراحل تبلیغ، گزارشگیری جامع در اختیار تبلیغ‌دهنده قرار می‌دهند تا از بابت آنالیز لحظه‌ای خیالشان راحت باشد.

مطالب مرتبط:

۱۶ نکته اصلی برای افزایش فروش در اینستاگرام

چگونه از الگوریتم اینستاگرام به سود خود استفاده کنیم ۳۲ ترفند، نکته و ویژگی پنهان اینستاگرام که باید بدانید روش‌های افزایش فالور در اینستاگرام فواید استفاده از ربات افزایش فالوور و لایک اینستاگرام چند روش کاربردی در اینستاگرام

لینک اصل خبر در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    منبع خبر

    آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

    ارائه دهنده فول سرویس خدمات بازاریابی آنلاین

      نظرات